23 Eylül 2010 Perşembe

Bi Türlü Dolmayan Boş Günler :)




Düzen Gemisi gayet güzel işliyor ,Hayret !
Bu arada katıldığım şiir yarışmasının sonuçlarını heyecanla bekliyorum:)
 ay inşaallah ben kazanırım.. mansiyona bile razıyım:(( az kaldı bu ay sonunda açıklanacak.. ve ayın sonuna kadar bir yarışma daha var katılacağım. dosyalarımı düzenledim ama daha yollamadım.
Evde her şey aynı devam ediyor.. sadece geçen gün canımı çok sıkan bi olay başıma geldi..Oğlumu rutin doktor kontrolüne götürdüm. Evimiz merkeze baya bi uzak olduğu için , eşim de arabayı kullanmama izin vermediği için otobüsle gelip gidiyorum hastaneye. Ve hastane dönüşümüz muhteşemdiiiiii
Bi elimde bebek arabası, kocaman çantam,kocaman bi araba(oyuncak) diğer kolumda Kağan zıplayım ağlıyor,o şekilde otobüse bindim .. otobüs çok olmasa da kalabalıktı.. girdim.. kartı bastım.. tutunacak bir yer bulamadım.. ellerim dolu ki nasıl tutunayım.. onca insan öyle bana bakıyor.. bi durak ilerledi otobüs.. daha fazla dengede duramadım ve düştükK .......... o kadar sinirlendim ki o an anlatamam.. ön sırada üniversiteli gençler yayılmışlar tam anlamıyla öyyle oturyorlar.. zor kalktım yerden Kağan' a bi şey oldu endişesiyle onu kontrol ettim. bebek arabası ,çantam yerlerde.. otobüs şoförü bağırdı en sonunda __güleceğinize bi yer verseydiniz ya kadına.. illa yazacaz mı kocaman yer verin diye ..ayakta duran bi kaç kişi daha bağırdı,kızdı . kimseden çıt yok.. inanamadım.. bağırdım artık ne söylediğimi bile hatırlamıyorum.yaşlı bi amca yer verdi ama oturmadım. toplandım ve 2 durak erken inmek zorunda kaldım.. iğrennççççççç bi gündü.. sol dizimden aşağısı hala ağrıyor. bileğim de ezilmiş Kağanı kollarken sanırım.... eve kadar yürüdüm. kağan kucağımda uyudu kaldı... sadece biraz anlayışşş.. 
!!!!!!!!!!!

6 yorum:

  1. Seja bem vinda no meu Cantinho da Kellynni!!!!
    Beijos!!!

    YanıtlaSil
  2. Ya bu postu okurken çok sinirlendim.
    Senin isyanını düşünemiyorum bile.
    Yaşadığım ülkeden bazen gerçekten hiç haz etmiyorum
    Büyük geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
  3. Ayme Salam! Jaqueline edirəm və həqiqətən, blog xoşuma gəldi
    hansı ölkədən olduğunuzu I Portuqaliya ... Cheers dilinə tərcümə ki, orada mənə comment edək?

    YanıtlaSil
  4. Büyük geçmiş olsun hakikaten bende çok sinir oluyorum ben sizin yerinizde olsam içimden kızmakla kalmayıp o kızgınlığı yansıtırdım diye düşünüyorum.Ama merak etmeyin biz avrupa ülkesi adayıyız yha gittikçe medenileşiyoruz haliyle...

    YanıtlaSil
  5. waterlily yorumun için Çok teşekkür ederim.. umarım kimsenin başına böyle bir şey gelmez..

    YanıtlaSil
  6. birdamlacıkyağmur yorumun için çok teşekkür ederim.. insan yaşayınca deliriyor. hala aklıma gelince sinirlerim bozuluyor.

    YanıtlaSil