2 Eylül 2010 Perşembe

boş günler...

slmlar... yine bir süredir yazamıyorum.. aslında durmadan tükenmeden saatlerce minik hobi odamda bir şeyler üretiyorum.. benim tek sorunum çok düzensiz yaşamam.. o kadar çok severimki aslında düzenliliği.. güzel bir ajanda tutuyordum ona bile yazamıyorum belki 1 aydır.. ben çok çabuk sıkılıyorum her şeyden nedense(hobilerim hariç) .. ki bazen elimden bi iş de gelmiyor.. bunun tek sebebi boş olmam.. güzel giden bi evliliğim var.. tamamıyla aşk dolu.. çok sevimli bir oğlumuz var.. ama ailecek yalnızız..
   Evet ne saçma di mi? yalnızız.. kocamın da arkadaş gurubu ya da bir tek bile arkadaşı yok.. benim de.. günlerimiz evde geçiyor.. Bay A. (eşim) işten geliyor.. akşam yemeğinden sonra tv karşısında ya bir dizi ya da bir film izleyerek sohebt ediyoruz.. hep başbaşa.. dışarı çıktığımız vakitler az.. çıktığımızda gittiğimiz belirli yerler var.. oralarda eğlenip geliyoruz yeniden evimize.. yine başbaşa tek başımıza.. bay A gün içinde yaptıklarını anlatır,ben de ona evde yaptıklarımı.. paylaşımlar bu kadar.. bizim yaşamımız anlatılmakla anlaşılacak gibi değil.. yaşanacak ve görülecek kadar zor.. ama bu şartlara rağmen birbirimize yetiyor olmamız bile bi mucize.. bunları neden anlattım bilmiyorum.. ama bu konuda oldukça üzgünüm..ne sadık bir komşum, ne de sırlarımı paylaşabileceğim bir arkadaşım YOK..belki el işlerine düşkünlüğüm bu sebeple.. çünkü canım sıkılıyor.. evde oğlumla ilgileniyorum, eşim gelince onunla ilgileniyorum .. ama kendme özel bi sohbet ,paylaşım alanım yok.. çünkü çevremde oğlum ve eşimden başka insan yok...

 işte bu boşluk hissiyle yaşarken.. durmadan bir şeyler yeniliyorum. bir şeyler dikip,yapıştırıp,kesiyorum, bazen o kadr saçma şeyler oluyorki bunlar.. anlamsız...yine de eşimin desteğini hep yanımda buluyorum. ona çok minnettarım... yaptığım her şeye( en abuk subuk olanına bile) hayran hayran taktir eder, yüreklendirir.. çoğu zaman yardım eder... bana değerlendirmem için sürekli bir şeyler bulur.. yoldan iş yerinden...hep benimle beraber düşünür.. hiç bir fikrimi yadırgamaz.. karşı çıkmaz.. onun doğrusu benmişim gibi.. çünkü benim doğrum da O.  kimi zaman yemek yapmak bile istemiyorum evde.. hatta evi toplama, yerleştirmek,silmek süpürmek.. içimden gelmiyor.. çünkü kapımızı çalan kimse yok.. toplasam ne olacakki.. gibi bi fikirle kandırıyorum kendimi.. evin camlarını uzun bi süredir silmiyorum bile.. silsem ne olur ki.. bazen ev çığrından çıkıyor.. hatta annemin tabiriyle ev kapıdan kaçmaya çalışıyor.. her şey her yerde.. darma dağınık.. bir şey yerinden alınmış bir daha konmamışş. sonunda canımıza tak ediyor ve eşimin yardımıyla topluyoruz evimizi:)) ne büyük iğrençlik di mi dağınıklık... ama mazur görün beni... tamamıyla düzgün düzenli biri nasıl olacağım.. böyle yazılan bi kitap falan olsa alıp okuyacağım.. öğrenmem lazım çünkü.. ikimiz de çok dağınıkız.. kabul edelim.. (ama eskiden ben çok derli toplu bi kızdım.. evlenince noldu anlamadım)  bugünden sonra kendime kocaaaman bi  sayfa açıcam.. proje düzenliycem.. evet ismi  toplanma projesi....olmadı bu..hmmm.......ismi düzen gemisi... evet  bu idare eder..

proje ismi:Düzen Gemisi
projeyi uygulayan: AyMe
proje süresi: 30 gün
   umarım başarılı olurumm... :)) her gün aşama aşama kaydedicem.. bugünden itibaren.. 2 ekimde son bulacak.. bu bir ayın sonunda hala aynı dağınık ayme isem .. pes etmeden alışkanlık oluşturana kadar.. devam edilecek.. önce planlar kurulmalı.. ve bu projem için özel bir blog açmalıyım.. şimdilik bu kadar... yeni bloğumu açmaya gidiyorum..
hoşçakalın...

9 yorum:

  1. ayme! iyimisin cnm! :))
    seni çok iyi anlıyorum, ben de yanlızım komşum falan yok
    ev kolay sadece planla yeter ve sabah başla işe çünkü eğer kalktığında önce hobime bir bakayım, iki dakika bilgisayara gireyim dersen bu zevkli işlerden sonra canın ev işi istemez
    çokta kaptırma ev işlerine ama çocuk olduğu için belli şeyleri yapmak şart oluyor malum elleri her yerde yere düşeni falan alıp atıyorlar ağızlarına

    ev derli tpolu olmayınca da insanın ruhu sıkılıyor o da kötü

    en iyisi bir plan yap çocuğunun işlerini hallet önce yemeği vs. sonra 1 saat sadece evi toparla yerleştir sonra 1 saat blgs. ödülü ver kendine sonra 2 saat falan ev işlerini yap süpürme silme vs. bu tarz bir plan yaparsan rahatlarsın

    bir de ben şunu yaparım bazen elimin kolumun kalkmadığı resmen süründüğüm anlar olur:) kendimi kandırırım şimdi birinin yolu düşse ne yaparım diye o anda koştur koştur bitiririm işleri

    çok uzun oldu ama en önemli ve son kısımda şu ki
    eşin, onun desteği sana yeter hobilerini bile desteklemesi harika, birde tam tersi olsaydı (çünkü erkeklere pek mantıklı gelmez bu işler) yaptığın şeye bu ne ben pek birşeye benzetemedim:)) diyen bir adam yani
    o yüzden takma kafanı keyfine bak
    sağlıklı kal, hoşçakal...

    YanıtlaSil
  2. canım bneim :) sağol.. valla dağınıklık insanı deliye döndürüyo bazen..herşeyi denedim:)bi de bunu deneyim dedim.. ajanda iyi gidiyo şimdilik:D ama doğru söylüyorsun . intrnet fena bağlıyo insanı..

    YanıtlaSil
  3. AYME ne güzel içini dökmüşsün kendini ne güzel yazmışsın aslında herkesin yaşadıgı bşey bu çogu insanın yarına erteledigi biriken işler ama gönlü hoş olunca insanın yarım saat bile sürmeyen işler.bence kapıyı çalan kimse degil içindeki yanlızlık insanı miskinlige itiyo.bende böyleyim bazen kendimi çok yanlız hissederim kimseyi istemem yanımda.bazen herşey farkında olmadan azalıyor ayme kendimize yetemiyoruz mesela ben kendimi begenmiyorum ne zamandır niye öyle bilmiyorum içimde anlamsız bir hüzün.....işte böyle dostları kapında arama ben buladım çünkü

    YanıtlaSil
  4. çok haklısın canım..zaten artık ümidimi kestim kendime göre bi dost ,hani bi komşu bulmaktan. bazı günler dışarı da çıkmıyorum eveşyası gibi sürekli evde:)) eskiden böyle değildim onun için çok burukluk oluyo içimde. o içindeki anlamsız hüzün benim içimde de var sürekli..

    YanıtlaSil
  5. AYME sen benim ruh ikizimsin galiba:)))nasıl biribirine benzer bu durumlar şaşırdım bazen bende ,işe giden kocamı kıskanıyorum hiç olmazsa insanlarla konuşabiliyor ben onu da yapamıyorum evdeki korkuluk hehehe:))en iyisi bu isimle günlük blog tutayım:))canım sevgiler... yalnızlıkla yorma kendini ben bırakalı çok oldu :))ama o beni bırakmıyor bende onu kandırıyorum:)

    YanıtlaSil
  6. bende geldim sana komşu inan sanal da olsa bu komşuluk oyunu çok keyifli... ekim 2 yi 2 g
    n geçmiş ne alemdesin ses verir misin...
    yeni komşun yaseminkal

    YanıtlaSil
  7. yasemincim komşuluğun çok mutlu etti beni. blogta sorun vardı. ondan giremiyordum uzun zamandır.

    YanıtlaSil
  8. sevgili ayme buraya kadar okuduklarımdan senin ruh halini anladım ve üzüldüm.
    zaman zaman herkesin düştüğü bir hal bu,ama kendini kaptırırsan depresyona kadar gider.Dert etme ,karşından bekleme sen git yaklaş,apartmanında sana ayak uyduracak birileri vardır mutlaka .
    mail adresimi biliyorsun,postane de var.
    ben yanındayım yani.oturur karşılıklı çay içeriz.sen muffin yersin ben yiyemem ama olsun aynı anda çay içer yazışırız.tamam mı
    öpüldünnnn

    YanıtlaSil
  9. canım nalan ablamm..seni çok seviyorum:) sizlerin yanımda olduğunuzu biliyorum. ve iyiki varsınız.. umarım bir gün gerçeğini de yaşarız:)

    YanıtlaSil