9 Ekim 2010 Cumartesi

Slmlar herkese:)
Cuma günü pazara gittim ve savaş vererek aldığım cüzdanı paylaşmak istiyorumm sizlerle:) 


evet bu cüzdanı sadece 2,5tl ye aldım. bu modelden bir tane kalmış satıcının elinde, esmer bir kadınla oldukça mücadele ettim,bir anlık elinden bıraktı ve ben kaptım:) metal ambleminin yanında küçük bi yapıştırma lekesi vardı sadece, eve gelince sildim çıktı:) silmeden önce fotoğrafladım. hafiften belli oluyor leke.. ama çok sağlam ve kaliteli gerçekten:)) en azından cüzdan koleksiyonuma bir tane daha eklemenin mutluluğunu yaşattı bana:)






Ve aldıklarımdan bir kaçı daha...
bu çantayı daaaaaa 7,5 muş fakat satıcı 5 'e bıraktı.. evet 5 liraya aldım:) işlemeleri,üzerindeki boncuklar,satenin rengi o kadar güzel ki. aşık oldum diyebilirm:) gerçi her zaman takamam böyle süslü püslü çantaları ama çok orjinal geldi:)

yukarıdaki minik cam kolonya şişesini ,dolu halde 50 kuruşa, ve altındaki lale tuzluğu da 1,5 liraya aldım:))
Seviyorum bu pazarı :))))))






1 yorum:

  1. bu hangi pazar merak ettim, çok güzel ve uygun şeyler almışsın güle güle kullan

    YanıtlaSil