7 Ekim 2010 Perşembe

SONUNDA BLOĞUMA KAVUŞTUM :)









slmlarr...
uzun zamandır blogspot adresimde bir sorun vardı. sanırım bu sorun bir çok bloggerı da etkilemiş. Bilgisayarı genelde bozarak öğrenen ben bu kez harikalar yarattım diyebilirim. yaptığım saçmalıkları saymazsak _ diğer blog adreslerinden yeni bloglar açmak gibi:)_ en sonunda DNS ayarlarımı değiştirerek sorunu çözdüm. eğer bloğunuza böyle dert gelirse yapmanız gerenler çok basit... ama öncelikle http://tekno-max.blogspot.com/2009/09/blogger-ve-blogspot-sitelerine-girmekte.html 
adresinin sahibi arkadaşıma çok teşekkür ederim... Allah razı olsun :))))))) bu güzel bilgileri paylaşmış bizimle.  linki tıklayarak onunla ve TEKNO MaX 'la tanışabilirsiniz... ama ben bu güzel paylaşımı buraya almadan edemiyeceğim...
yapmanız gerekenler  aşağıdaki kodlarla sunucu adreslerinizi değiştirmek, bunu da ağbağlantılarınızdan girerek kolayca yapabilirisiniz...

Yeğlenen DNS sunucusu: 208.67.222.222
Diğer DNS sunucusu: 208.67.220.220







 

3 yorum:

  1. hayırlı olsun çok şık olmuş renklerin nasıl şablon yaptın banada birazcık anlatırmısın:(yapadıydım ben de seni görünce kaçırmak istemedim.

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim:) Tasarım butonundan şablon tasarımına girdim, istediğin kadar renk ve seçenek var. karıştırıp,çoğunu deneyip bunu beğendim. ana başlık resmimi kendim paintte düzenledim. hayatım da benim için önemli ne varsa resmini kesip yapıştırdım:) bu arada bu blog sorunu yüzünden blogcu, wordpress sitelerinden de blog almıştım. inanın blogspot kadar seçenek yok hiçbirinde.izleme paneli bile yok ..

    YanıtlaSil
  3. evet bende birkaç yerden,6 tane kadar:)) blog açtım:))dediğin gibi en güzeli blogspot anlaşılır dilde olan,denemekte fayda var bir kaç şablon indirdim ben ama uygulamay gelince istediğim gibi durmadılar ben de en son böyle yaptım ama iç açıcı bir renk ve havası olsun istiyorum deniycem bende sağolasın:))

    YanıtlaSil