16 Ekim 2010 Cumartesi

YALNIZLIK ÖMÜR BOYU :(

  •  
  •  
  •  
  •  
  • Eskiden edebiyat fakültesinde okurdum, Osmanlıca yazı yazmayı , Farsça konuşmayı, Arapça kelime çözümlemeyi, bir beyiti açıklamayı ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden dersten sonra notte cafe de, bir elimde kitabım ,bir elimde kırmızı şarap ,sakin bir müzik eşliğinde dinlenmeyi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden yürürken,yemek yerken,koşarken,otobüsteyken,deniz kıyısındayken muse,cold play dinlemeyi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden küçük bir rock grubunun menajeriydim ve onlara konserler düzenlemeği, etkinlikler hazırlamayı, studyo çalışmalarına katılıp canlı müziği dibimde dinlemeyi, albüm fotoğrafçısı gibi fotoğraflarını çekip afişlerini hazırlamayı ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden  Blues konserlerini hiç kaçırmazdım, siyahi müzisyenlerle sohbet etmeyi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden dağ, taş, bayır,çamur ,soğuk demeden fotoğrafçılık aşkı adına zamanı unutmayı, çektiğim fotoğrafların bana verdiği hazzı ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden sürekli gittiğim eski kitapçıda, tozlu kitapların arasında bağdaş kurarak oturup saatlerce zaman geçirmeyi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden sağ kaşımda bulunan piercingimi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden fikirdaş arkadaşlarımla sabahlara kadar edebiyat sohbetleri yapmayı , yeni yazdığım şiir ,deneme, roman taslakları ve senaryo kurmacalarım hakkında tartışmayı, övgüler ,yergiler almayı ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden dersten çıkınca salaş bir lokantada yenen yemekleri ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden deniz kenarında sayısız midye yemeği ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden minibüse binince ''bir öğrenci uzatırmısınız'' demeyi . ve tam da bu noktada öğrenci olduğumu hissetmeyi ÇOK SEVERDİM !
  • Eskiden kaliteli bir dergide yayımlanan ufacık bir şiirimi görünce herkese telefon edip zorla dergi aldırmayı ÇOK SEVERDİM !              
  • Eskiden özgürce,yarını düşünmeden ,durmadan ,yorulduğumu hissetmeden yürümeyi ÇOK SEVERDİM !                                                                                                                             Bunların hiçbirini artık yapamamak bana yalnızlık veriyor...

2 yorum:

  1. sevgili ayme,bu yazın bana çok şey anlattı ve çok başka şeyler hissettirdi,içinde bulunduğum zamanın ve koşulların ne kadar değerli olduğunu gördüm bir nebze bu yazıyla.
    bizi biz yapan herşey çok önemli ve onlara sıkı sıkı tutunmalıyız...

    YanıtlaSil
  2. yorumun için teşekkür ederim:) evet insan imkanları ne olursa olsun iyi değerlendirmeli. zaman çok acımasız,hiç durup beklemiyor. eskiden yaptığım ama şimdi yapamadığım şeyler ise zamanda kaybolup gidiyor. ve mecburen anı yaşamak ,şimdiki zamandan keyif almamız gerek. bu da çok sıkıcı:)

    YanıtlaSil