29 Kasım 2010 Pazartesi

GRİP neden geldin? :(

oooofffffffffff ,,,ayyayyaaaaaaaaayy.. aamaaann.. diyerek başlasam ii olacak, inliyorum resmen. yatak döşek yatıyorum. hastalık geldi mi hemen gitmiyor.ishal,mide bulantısı,kusma,hapşırık,öksürük,göğüs ağrısı,boğaz şişmesi,burun akıntısı,eklem ağrısı,ateş vs. hepsi var bende.. misafirleri geçirdikten sonra oldu olan. kimseyi görmeye görmeye, kocam dışında kimseyle görüşmeye görüşmeye sanırım iyice hassas olmuşm ilk gördüğğüm değişik insandan hastalık kaptım :)))))))))))  Allah kimseyi çektirmesin, insan sağlıklı halini şu gripte bile nasıl özlüyor anlatamam.. tek isteğim minik oğluma bulaşmaması. umarım o hasta olmaz. dicem ama bana yapışık gezdiği için büyük ihtimal kaptı bile çoktan. virüs şimdi minicik vücuduna yerleşir.en azından annelerden çocuklara hastalık bulaşmasa yaa.. öyle bi bünye kuralı falan yok mu? zaten iştahımız yoktu, şimdi hasta olunca iyice zayıflar:( evde de iş bitmiyor, hasta halimle sürekli bi şeyler yapıyorum hala. ama ona rağmen her yer battı, berbat bir dağınıklık, birikmş çamaşırlar hatta bulaşıklar, ütülenmesi , katlanması gereken dolu çamaşır var. ama hiiiiiiiiiiç halim yok ! tüm kemiklerim ağrıyor,sızlıyor. doktora da gidemedim. umarım yarın gerçer... lütfen yarın geçsin. ya da anneler hiç hasta olmasınnnn.. annelere ihtiyaç var !

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Çok halsiz bırakır, bilmez miyim..Bol bol sıvı tüketin ve dinlenin. Bir de mutlaka bol bol soğan yemeye çalışın. İnanın çok yararı oluyor. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil