27 Kasım 2010 Cumartesi

Misafir telaşı:))




Uzun Bir Zaman Hiçbiri Just misafir geldi:)) Eşimin İş yerinden arkadaşları eşleriyle Birlikte Akşam sohbetine geliler Just. birinin 5 AYLIK, diğernin 3 AYLIK bebekleri var. nasil sevimliler:)) ben de Onlar icin hazırlık Muaf Yaptım:)) met konuda PEK becerim olmasa da Yapa Yapa öğrenicem sanrım:))
Çok İyi lezzetli de met Tuzlu kurabiyelerin yapılışı hem Çok İyi Kolay etek .. Tuzlu Tatlar sevenlere .. İŞTE tarifim:  
Malzemeler:
1Paket Oda sıcaklığında yumuşamış margarin ..
1Çay bardağı sıvıyağ
1Çay bardağı sirke
1Yumurta sarısı (beyazı uzerine)
3Yemek kaşığı şeker
1Tatlı kaşığı tuz
1Paket kabartma Tozu
Alabildiği sorunu çözecek kadar un

Üzeri icin:
Bol Susam

Yapılışı:
Üyeye Malzemeler karıştırılarak yoğrulup Yumuşak Bir hamur elde edilir .. Hamurdan parçalar koparılıp istenilen şekil verilip hafta önce Yumurta Akina Hiçbiri bol susama bulanır ve Yağlı Kağıt serilmiş tepsiye dizilip 180 200dereceli durdurum ısıtılmış fırında üzerleri pembeleşinceye sorunu çözecek kadar pişirilir ..

met da yaptığım kurabiyecikler:)) aslinda aldığım Tarife gre şekill Bir sey olacaktı AMA hamurunu tutturamadım sanırım .. Normal Yuvarlak kurabiye Muaf Yaptım .. pişmeden once uzerine düğme görüntüsü vermek istedim. fakat pişince çatladı ve Şekiller bozuldu .. çatlamayan kurabiye tarfii bulmam lazim:)) İŞTE met kurabiyelerin tarifi ..

2 adet Yumurta
1 paketlerin (250 gr) margarin
1 su bardağı Pudra şekeri
400 gr Mısır nişastası

Yapılışı: Malzemeleri karıştırıp kurabiye hamuru haline getirin.




Çok İyi özenerek yaptığım AMA sonucu Kotu Olan fincan keklerim İŞTE .. ortaları çöktü kabarmadı: (krem santi ve şekerlerle süslemeye çalıştım .. AMA nedense beğenildi:))




 
met da kocacığımın Öğretmenler gününde benm icin yaptığı pastadan Bir dilim ... bütününü şaşkınlığımdan çekmeyi unutmuşum: (uzerinde''Canım öğretmenim''yazıyordu Canım kocam, Çok İyi Mutlu Etti beni:).)






 

bunların Yanina Bir de patatesli kek Muaf Yaptım .. ONU Da Çok İyi severim .. Bir dee kısır Muaf Yaptım Küçük kaselere koydum .. ve tabiki çay:))) Güzel Bir Akşam geçirdik .. Onu Zaman misafirim gelse :))))))))))))))))))) Keske

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder