9 Kasım 2010 Salı

Neyzen Ayme:))

Uzun zamandır ney üflüyorum. her ne kadar üflemek kelimesi yerine ney çalmak kelimesini kullansam da:)) 
    bir zamanlar bağlama çaldım, gitar kursuna gittim.. o da olmadı piyanoya başladım.. ama ney benim vazgeçilmezim oldu. o benden nefes aldıkça,yerine ruhumu yumşacık dolduran nefesler verdi. son günlerde elime yapıştı resmen. sıkıntılarımı hafiflettiği için sanırım.. hele güzel,sakin ,telaşsız bir namazdan sonra ney üflemek beni diriltyor. en azından bir süreliğine etkisi altında gülümseyebiliyorum.. çaldığım parçaları bir yere kaydetmeyi düşünüyorum da.. bakalım. daha neler başarmayı düşünüp neler başaramayacağım...

4 yorum:

  1. Ben de çok istiyorum ama her zaman sonuca çabuk ulaşacağım şeyleri isterim. İsterim ki bugün kursa gidip bir hafta sonra çalmaya başlayayım. Bu huyumu bildiğim için cesaret edemiyorum. Hele ney gibi sabır isteyen bir enstrüman için uygun değilim galiba. Üniversiteyi kazanıp da İstanbul'a geldiğim ilk gün gitar almıştım, hala kursa gideceğim...
    İmrendim sana valla :)

    YanıtlaSil
  2. Bende geçen dönem kursa gitmiştim.Yalnızca 4 notada kaldım:(( işlerimin yoğunluğundan devam edemedim ama çok özel benim içinde ney sesi.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim lilacsmell ve gönülden ele:))
    dünyadaki en güzel enstürman bence ney.. ilk adığım gün ses çıkarmayı başarmıştım. o heycanla kursa başladım. bire bir neyzenden kurs aldım. çok sert bi hocam vardı. haftada ders saatlarını arttırdık. iyi ki o sıkıntılara girmişim. bi rock grubunun menajerliğini yapıyordum o zamanlar,studyodan çıkmazdım. düet falan yapmaya çalışmıştık.. keşke fırsatımız olsa da birlikte çalıp söylesek:))))

    YanıtlaSil
  4. maşallah benim de içimi huzur sardı, taa burdan okurken bile.. ney denenmeli, denetilmeli çocuklara o halde.. namazdan sonra ha.. çok etkileyici..

    YanıtlaSil