5 Aralık 2010 Pazar

İşte Minyatür Bebek Odam :))



Sonunda bitirdim odaı.Bence gayet sevimli ,sıcak bir bebek odası oldu:) Oğlum olduğu için mavi renge ağırlık verdim. İlerde annesinden bir hatıra olarak kalır canım oğluma. Geçelim ayrıntılara..gördüğünüz gibi,bir beşik ve dolap yapmıştım. daha bebek arabası da yapacaktım sonradan vazgeçtim,. fazla doldurmak istemedim odayı. sade hali hoşuma gitti.









 
Beşiği strafordan yaptım. Hani tavukları koydukları köpük tabaklardan.Figen ablamın önerisi üzerine kızdırılmış bıçak yardımıyla kestim,şekil verdim.guaj boya ile renklendirdim.üzerindeki altın yastığını küçük bir parça dantel ile üsledim. altınlar ,altın rengi bir folyo minik minik keserek oluşturdum. kırmızı kurdelesini ise kırmızı bir yün ipliği yapıştırıcı ile inceltip yanına ekledim.dönencemiz görüldüğü üzere boncuk ve tellerden. yan duvardaki elbise askısı renkli ataçtan, aslında askılı pantolon yapacaktım fakat daha fazla uğraşamadım sonuç böyle kabarık bir pantolonvari bi şey oldu:)beşiğin uzerindeki kalp süs seramik hamurundan..alt tarafını kurdele ile kaplayarak , süslü bir bebek yatağı yapmış oldum:)








İşte bu da dolap.aynı beşik gibi strafordan yaptım. üzerindeki biberon ,emzik ,patik ve saç fırçasını daha önce de dediğim gibi seramik hamurundan yaptım. bebe bisküvisini,mama kutusunu,ıslak mendil paketini renkli çıktı ile strafor parçacıklarına yapıştırdım. bebek bezinin markasını da aynı yöntemle yaptım. bebek bezi kurumuş ıslak mendil kumaşı.





                                              
                                            









      

Pencereyi daha önceden bir mukavva parçası üzerine pencere resmi yapıştırarak oluşturdum. üzerindeki oyuncaklar kıl kadar ince uçlu bir fırça ile çizildi. dalin markasının da çıktısını almıştım,ama renkleri çok soluk geldi. ben de kendim çizdim. Mama sandalyemiz ve yerdeki oyuncağımız...bu oyuncağın benzerinden oğlumda da var..ondan ona benzeterek yapmaya çalıştım. bir şey itiraf etmek istiyorum tam şu noktada.. nedense bu minicik şeyleri bile birbirine yapıştırırken hiç zorlanmadım. ama bir yerlere resim eklemek, yayınlamak konusunda sıkıntıdayım. inanın daha zor geliyor. resim çekip,yayınlamak. neden bilmiyorum:))neyse bu yazıya burda ara vermeliyim sanırım. umarım beğenirsiniz......

2 yorum:

  1. maşallah eline sağlık canım ne yürek varmış sende:)hayran kalmamak mümkün değil tebrik edrim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. aymem çığlık atasım geldi,muhteşem olmuş yerleşince inanmıyorum,herşey harika,o pencere perdeler,bütün hepsi,minicik patikleri bile var,tebrik ederim canım harikasın:)

    YanıtlaSil