2 Aralık 2010 Perşembe

uzun zamandır çalıştığım minyatür:))













Aslında göründüğünden daha güzel oldular fakat fotoğraf makinem artık ömrünü tamamladı ya da merceğinde büyük bir problem var. zaten elime gelip duruyor. ayrıca bütün olarak tamamlanınca bütün olarak odayı ekliycem. ama şimdilik yaptıklarımdan bahsedeyim. dolap ve beşiği strafordan yaptım.diğer biberon ve emzik gibi malzemeler seramik hamurundan. içine boya katarak yoğurdum öyle renklendirdim..daha bir çok ayrıntıları tamamladım fakat umarım yarın tamamen bir şekilde btirip eklerim:)))

5 yorum:

  1. Aymem baktım,bi daha bi daha baktım,hepsi bütün ayrıntılar nefis olmuş,allahım o emzikler oyuncaklar,karyola,dolap hepsini çok sevdim,tebrik ederim canım:)

    YanıtlaSil
  2. Bu odaya birde bebek yakışır,haberleşelim canım:)

    YanıtlaSil
  3. beğenmene çooook sevindim canım:)
    fotoğraflar kötü oldu :( ama bitsin zorluycam daha güzel fotoğraflıcam:) bi de içine yerleştireceğim kutuyu güzelce kaplayabilseydim :(

    YanıtlaSil
  4. benimde önceleri fotoğraf sıkıntım olduğu için aslında nasıl göründüklerini tahmin edebiliyorum canım,fotoğrafta göründüğünden daha iyiler yani,bayıldım tek kelimeyle ben:)

    YanıtlaSil
  5. iyi sardı seni bu minyatür bravo valla ben elimi bile süremedim aylardır

    hepsi çok hoş ama şu altınlara bayıldım iyi ve farklı düşünmüşsün
    onlarıda mı hamurdan yaptın altın sarısı mı boyadın folyomu kaplı tam anlayamadım

    eline sağlık yürü aymem kim tutar seni...:)

    YanıtlaSil