13 Aralık 2010 Pazartesi

Yeni Birey :))

Eveeet bu benim hobi odamın yeni bireyi, henüz süslenmedi,giyinmedi,makyaj yapmadı:)
aslında böyle çıkarmak istemezdim karşınıza fakat dayanamadım çekmişken fotoğraflarını  sizi de tanıştıraım dedim:) canım arkadaşım alonenes in göndermiş olduğu hediye paketinde polimer kil de vardı. aslında bu da ayrı bir post:) fakat gönderdiği hediyeleri henüz fotoğraflayıp yükleyemedim.. yarın bu işi de halledicem..buradan da ona çok teşekkür ediyorum:) beni çok mutlu etti:)  
 nesliciğimin gönderdği polimer kille bir bebek hazırladım.. ama ilk önce şu koşulları göz önüne alarak resimleri incelerin  
  1. ilk polimer kil çalışmam( ilk defa dokundum o mucize hamura:))
  2. daha önce hiç bir hamurla yüz çalışmadım 
  3. beceriksizliğimden ellerini ve bazı yerlerini pişirirken fırında yaktım:(
  4. bu ilk çalışmam çok eksiğim ve çok yanlışım var biliyorum:))))))))))












4 yorum:

  1. Harika olmuş,ilk çalışman bu ve inanılmaz başarılı her yenisinde daha da ilerleyecek emin ol,saçlar yüz ifadesi hepsi nefis,tebrik ederim aymem:)

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim:) aslında utana utana yayınladım çünkü biraz ifadesi sert, yani kaba görünümlü oldu. ama fimo hamurunun nasıl bir şekil alacağını bilmiyordum. ilk denemeye göre idare eder:) alt kısmı seramikten yaptım. kuruyunca giydiricem, makyaj falan yapıcam.. pişirince baloncuklar oluştu cildinde neden blmiyorum. neyse öğrenicem ben de zamanla:) çok teşekkür ederim. ilham kaynağım sensin:)

    YanıtlaSil
  3. ilk deneme için harika olmuş bence.. eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim:)) beğenmene çok sevindim. çalışmalarım devam edicek:) umarım daha daha iyilerini yapabilecek güç bulurum:)

    YanıtlaSil