16 Ocak 2011 Pazar

MİM'lenmişim:))

Waterlilycim beni mimlemiş:) bu benim de ilk defa başıma gelen bir şey:) Aslında mimlemek terimini o kadar sık kullanırım ki ben günlük hayatta. benim kadar kullanan yoktur herhalde. bazı blog sahipleri sevmiyor bu mim işini. ama ben hergün kullandığım bu kelime hatrına çok seviyorum. ve seve seve kabul ediyorum:))) şimdi şu sorularımızı bir yanıtlayalım:)


        1)Kaç yaşındasınız?
26 yaşına yeni girdim:)

2)İsminizin son harfi nedir?
-----M

3)En sevdiğiniz renk nedir?
her yıl tuhaf bir şekilde değişir:) bu yıl benim rengim PEMBE

4)Kaç kilosunuz?
hamilelikle birlikte 100 kiloya ulaşmıştım ama artık 62 kiloya düştüm:) şuan tam 62 kiloyum :))

5)Boyunuz kaç?
Boyum 1.75cm.

6)Ailenin kaçıncı çocuğusunuz?
3.:)

7)En sevdiğiniz şarkı?
MUSE- sing for absolutions..

8)Sizce sarışın mı esmermi?
şuan sarışınım , sarışınlık diim:)

9)Sigara kullanıyormusunuz?
ımm ... aaa sanırım evet:(

10)Alkol????
ımm .. buna da evet:(

11)Çayı fincanda mı içerseniz,bardağındamı?
Çayı çaydanlıktan bile içerim:)) hiç farketmez. yeterki çay olsun:))




bu keyifli soruları cevaplamak iyi geldi:) şimdiiiiiiiiii ben de 4 kişiyi mimliycem işin en eğlencelı kısmı da  bu sanırm:)


öncelikleeeee
Deli Anne'm:)  

http://delianne.blogspot.com/


Yasemin'cim:)
http://yaseminkaleveamigurumi.blogspot.com


Aytac'ım
http://aytaccraftsveparmakbebekler.blogspot.com


Anekzura'm
http://anekzura.blogspot.com


Umarım kabul edersiniz:)) Sizleri çok seviyorummm... Kooocamaaaan öpüyorum:) Waterlilycim tekrar teşekkür ederim:)

8 yorum:

  1. :))) tşkler ayme süper keyif aldım:)) hele çandanlık sorusuna cevabım çok hoşuma gitti:)) sigara :((...

    YanıtlaSil
  2. çok keyifli olmuş canım:)tahmin ettiğim gibi ortak noktalarımız mevcut:):)teşekkür ederim kabul ettiğin için..

    YanıtlaSil
  3. yasemincim sigara :(( keyif almana sevindim ayrıca:) ben teşekkür ederim canımın içi:)

    waterlilycm gerçekten senle çok ortak noktamız var. benziyoruz birbirimize. hele kilo olayına bayıldım:)) sen de mi 100 kiloyu gördün benim gibi:))))

    YanıtlaSil
  4. son üç hafta tartılmadım bile en son hatırladığım 108 di,ki son haftalarda hergün bir kilo alınıyomuş düşün yani:))termal sauna şortla verdim 3 ay kadar kullandım anca kendime geldim,dahada var aslında ama işte:)))

    YanıtlaSil
  5. canım benim yaa.. benim o son zamanlar iyice psikolojim bozulmuştu. ben 36 bedendim 55 kiloyla hamile kaldım. düşün hala giyecek kıyafetim yok. ben de evde dans ederek verdim. ve tabiki aç kaldım:) yoksa başka bişi yok . sen nerden aldın termal sauna şortunu. ben şimdi 62 kilo oldum ama birazcık daha toparlanmam lazım. aslında spor şart:)

    YanıtlaSil
  6. canım Aymem, bu bana gelemden daha ben masaya vurdum yumruğu:) dedim bu mim gelirse cevaplamam bilesiniz.. geldi de cevaplamadım :( kilo, yaş, boy oranlarımdam hiç hoşnut değilim bu aralar.. öperim

    YanıtlaSil
  7. gitti gidiyordn almıştım tuzuyla beraber,kahvaltımı bir güzel ediyordum emzirme dönemimdi çünki:))ondan sonra şortumu giyip ev işleri gelen giden,çocuklar akşama kadar eşofmanın altında,çarşıyada çıksam pantolonun altında idi akşam yemeğinden önce çıkarıp bir duş yani günde 4,5 saat kadar hatta hergün değil haftada 3,4 gün :)kadar kullandım,kaç komşum aldı o zamanlar memnun kalan çok oldu benim gibi,o yüzden şimdi bile sakladım kimseye vermiyorum baharda spora başlayacağım:)şimdi eskisi kadar pahalı da değil uygun bulursan al bence, tuzu önemli dğil,terletme yolu ile toparlıyor,ödemleri atmaya yardımcı oluyor,dalgıç kıyafetinden yapılıyor:)))çok uzun oldu yazım ayyy..

    YanıtlaSil
  8. ya ben de deneyim o zaman. ama diyorum ya spor da şart işte. ama nasıl oluyorsa oluyor da o spora ,egzersize bi vaktim kalmıyor:)

    YanıtlaSil