6 Ocak 2011 Perşembe

YARIŞMAYA KATILDIM :))




















































İşte bu çalışmamla yarışmaya katıldım:) www.10marifet.org  sitesinde üyeliğiniz varsa, çalışmamın yanındaki yıldızı tıklayarak , beni tutabilir ve bana oy verebilirisiniz :))  işte burada ...
   Öncelikle resimlerin başında göreceğiniz gibi bir gece lambam vardı. her gece baş ucumda bana kitap okurken yardımcı olurdu:). görünüşünün evi andırması ile hayaller kurdum ve hayalimi gerçekleştirim:) orta kısmında olan lambayı söküp, tepesine matkapla delik açıp yukarıya yerleştirdim. ve bana minyatürüm için alan kalmış oldu. içine de her zaman sevdiğim yılbaşı kutlamasını sergiledim. kocayla,sevgiliyle başbaşa kutlanan yeni yıldan daha romantik bir an olamaz diye düşündüm:) içine gördüğünüz gibi elyaf dolgulu minyatür bir çift yaptım. ve çalışmamdaki hiçbir şeyi dışarıdan satın almadan, evdeki malzemeleri değerlendirerek yaptım. lambamız da hediye gelmişti zaten:) minik objelerin bazılarını fimo hamuruyla çalıştım. evet.. mutlu çiftimiz yılbaşı akşamı, hoş bir yemek ile,şömine başında romantizm yaşıyor... umarım beğenirsiniz:))

9 yorum:

  1. sana çok başarılar canım geldim,gördüm,beğendim, hatta bayıldım,ellerine sağlık Allah sana naswıl geniş bir yürek vermiş minik minik:))minyatür bebek evinde bir şahaneydi ellerine emeğine sağlık başka bir postunda çoraptan yaptığın o bebeleri detaylı bir anlatsan recaa etsem,benim kuzuma da yapayım demiştim zamanında zebellak gibi bişey oldu:)))

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim:))) o çorap bebek çok kolay .. yeni bir tane yapıp resimli anlatırım ben sana. beğenmene çook sevindim tekrar çok mutlu ettin beni:))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim.. sıcacık bir his kaplıyor insanı bakınca.. gittim, gördüm :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :)) sıcaklığı yansıtabildiysem tamamdır bu iş:) beğenmene çoook sevindim:)

    YanıtlaSil
  5. şahanesin canım tebrikler

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim gulsen:) beğenmene sevindim...

    YanıtlaSil
  7. canım benim ben gelip beğendimdi bu güzelliği ama niye yorumum çıkmamış onu anlamadım :) bu taşınma işlerinden kaynaklı sanırm neyse
    gene yazayım üşenmeden !

    muhteşem olmuş... yarışmada başarılarrrrr!!!!

    YanıtlaSil
  8. CANIM KIŞ ETKİNLİĞİ için bittimi yayınlayalımmı nilgüncüğüme ulaşamıyorum:)
    bu arada kabul edersen ben de seni mimledim:)
    http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/01/mim.html

    YanıtlaSil
  9. nilgüncüm teşekür ederim:)) valla bnim bu blog hiç dh sorunsuz olmadı illa bi sorun çıkartıyor. anlamadım gitti:(

    waterlilymm bugün son buldu. fakat nilgün, yayınlayacak toplu olrk hediye fotoğrflarımızı. o yazı yayınlndıktan sonra yayınlayabilirsin canım:)
    mimlendim mi ben şimdi:)? Allah durun gari, ilk defa başıma gelliyoo bi bakim :))) heycan yaptım:)

    YanıtlaSil