28 Ocak 2011 Cuma

Zavallı Ben

Yine bir depresyonun eşiğinden geri döndüm. Ki hayata zor attım bu defa kendimi. Ne olacak halim bilmiyorum. İnsanın kendi kendisini iyileştirmesi kadar zor bir şey yokmuş hayatta. O boğulmaları yine yaşadım. oysaki yeni yılla ilgili kendime sözler vermiştim... liste yapmıştım.. belki benim gibi olan vardır aranızda. belki siz benim gibi sorumsuz değilsinizdir kendinize karşı . 

  • GÜLÜMSE, mutluluk gülümsemekle gelir !
  • SİNİRLENME, çünkü olay geçince pişman olacaksın !
  • ZOR ANLARI UNUT, o durum bitecek,kural bu çünkü, zaman işler !
  • KENDİNİ SEV,kötülükten koru,üzülme !
  • SORUMLU OL,işin sonunu getir,en iyisini yap,güvenin artacaktır!
  • DÜZENLİ OL,işini erteleme asla!
  • YERİNE KOY,aldığın şeyi mutlaka yerine geri bıraki yoksa o seni bırakmaz !
  • TEMİZ VE BAKIMLI OL,bakımlı görünmek kendini iyi hissettirir!
  • BASİT YAŞA, kimse senden iyi durumda değil bunu unutma,sen en iyi olansın!
  • ASLA ERTELEME, ertelersen sonra daha fazla iş yaparsın!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      
siz istediğinz gibi değiştirebilirsinz tabiki bu kuralları. gerçi ne kadar doğrudur hayatı kurallarla yaşamak bilemiyorum. ama en azından alışkanlıkları edinmek için bunlara başvurmaya çalışıyorum. yani zor da olsa kendi ruhumu ellerimle tedavi ediyorum... Allah kimseyi düşürmesin !                                                                                                                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder