21 Kasım 2011 Pazartesi

2012 Yaklaştıkça




Her yeni yıl yaklaştığında geçmişte ne kadar yol aldığıma bakarım. Ve her yılın bir özetini görürüm, hepsi birbiriyle bağlantılı yıllarca birike birike kuyruğumda sürüklenen tenekeler gibi...

Benim bazen ayağıma dolaşan, gürültüler çıkaran, bazen de kendi etrafında bana hiç bulaşmadan dönen teneke kutularım bunlar.. umarım hayatıma 2012' de eklenecek teneke kutusu içinde 2 güzel kelime bulurum.

2011- Başarı + yeni bir ev
2010- Hobi + eğlence
2009- Oğlum + kadınlık
2008- Yuva + aile
2007- Koca + aşk
2006- Manik + depresif
2005- Özgüven + edebiyat
2004- Dostluk + güven
2003- Başarı + fakülte
2002- Ders + akıl
2001- Çırpınma + azim
2000- Şaşkınlık + nefret
1999- İlk aşk + ayrılık
1998- Başarı + büyüme
1997- Arkadaşlık + alışma
1996- Yalnızlık + sabır
1995- Bocalama + korku
1994- Ölüm + acı


 NOT: Sizler de geriye doğru saymaya çalışın. Nereden nereye geldiğini görmektir insanın en güzel başarısı. Hayat da zaten acısıyla tatlısıyla bir sınav yeri ise, yerinizde saymamanız dileğiyle  :)


7 yorum:

  1. hiç böyle düşünmemiştim cnm tersinden bakmamıştım hayata tek bir dilegim var 2012 nin ömrümün en güzel yılı olması tabi hepimiz için:)

    YanıtlaSil
  2. :) İnşallah canım 2012 herkese sağlık ve mutluluk getirir.. Yaşadığımız yıllar içinde en güzeli olarak eklenir ruhumuza..

    YanıtlaSil
  3. her yeni yılın kattıkları kadar eksilttikleri de var hayatımızdan... şimdiki ruh halimle bu muhasebeyi yapamayacağım ama fikri çok beğendim, mutlaka deneyeceğim canım...
    dilerim yeni yıl tüm güzellikleriyle gelsin hepimizin yaşamına...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  4. Benden de sana kocaman sevgiler canım :) Yeni yıla daha var ama şimdiden güzel dilekler biriktirmek çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Benim böyle bir listem yok aymem ama güzel bir örnek bu. Ve hep en iyisi olsun hayatında..

    Benimde ölmeden önce yapılacaklar listem var :) yapabildiklerimi işaretliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Listeyi çok işlevsel buldum. Sadece yıl için değil, geldiğimiz yeri görebilmek için bir çok alanda kullanılabilir.. Ben de sana çok kullandığım ve enerjisine inandığım iki kelime armağan etmek istiyorum.. İstediğim zaman, istediğin yerde, bol bol kullanmanı temenni ederek: YAŞASIN+SÜPER..sevgiler..
    Oblem.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Aslım; çok hoşuma gitti senin liste de. çok teşekkür ederim :)

    Oblem; teşekkür ederim :) geldiğimiz yeri görmek ve hayatımızdan nelerin geçtiğini arkasından nelerin geldiğini görebilmek güzel bir şey. Yaşasın + süper 'için de ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil