14 Kasım 2011 Pazartesi

Annecim

           Hani özlem burun tepeciğimize  oturur da sızım sızım sızlar ya, sinüslerimizde bir yanma olur da damla damla akar ya ve o damlalardan bir kaçı avucumuza düşer de dudak büzüp özledim deriz hani...
  İşte öyle özlemiştim annemi. Ve geldi, 1 hafta kaldı şuan otobüste evine dönüyor :(
          Annem, benim tüm özlemlerimi göğsünde taşıyan, sadece bir bakışımla ne demek istediğimi anlayan, beni görmeden üzüntümü hatta ağlayışımı duyan kadın.. Tepesinden hiç eksilmeyen acıların, kederlerin birike birike yıl olduğu, kar tanesi gibi saçlarına yağdığı o mağrur baş.. Kocaman sıcacık kalbini, mırıl mırıl gerçekleşen dualarını, usul ama güvenli ellerini bir an olsun üzerimden eksik tutmayan annem. Tek başvurduğum, her zaman açık olduğunu bildiğim sevgi kapısı.. Sonsuzluğu keşfedebildiğim tek yürek.. Allah herkesin annesine güç versin ! Kimseyi anne şevkatinden ve sıcaklığından ayırmasın !
           Aslında eğlenceli şeyler yazacaktım ama bu postun duygusal olacağını daha bilgisayarımı açarken ekranda yansıyan yüzümden de anlamıştım. Suretimin isteğini yaptım içimi döktüm yine... Annemi şimdiden özledim.
            Şimdi evim boş boş gelecek, anneciğimle her gece çözdüğümüz bulmacalar köşeden bana bakacak, akşam yemekeleri sessizliğe gömülecek, oğluma öğrettiği yeni oyunları ben beceremiyeceğim ve oğlum '' ananeem gibii yaap'' diye mızıklayacak, saçlarımı yine ben tarayacağım,başımı dizine koyup uyuklayamayacağım ... :( Annemi şimdiden özledim :(

2 yorum:

  1. o kadar güzel kelimelere dökmüşsün ki duygularını... Allah (c.c.) büyüklerimize sağlık versin... onları başımızdan eksik etmesin... dilerim en kısa zamanda yine bir araya gelirsiniz canım...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkürler.. yorum yazmıştım ama yorumumm çıkmamış :(

    YanıtlaSil