4 Kasım 2011 Cuma

Annelik Güzel Annelik :)



Annelik belki de bana verilmiş en güzel hazine . Çünkü on parmağıyla cips yemeye çalışan ve önündeki tabağı almamam için bakışlarıyla yalvaran bir oğlum var. (Evet, biliyoruz cips güzel bir şey değil) Nedense ''hayır'' diyememe alışkanlığım oğlum karşısında daha güçlü hale geliyor.

Çarşıdan pancar gibi suratla, nefes nefese eve giderken '' anne paaaaarrk'' haykırışlarına ''hayır'' diyemiyorum. Üstüne bir de aman düşmesin, ay oraya tırmanmasın diye peşinden koşturmam çiçek gibi geliyor :)

Markette en uygun alışverişi yapmaya çalışan beynim '' Anneee süpüz murtaaa'' haykırışlarına ''hayır'' diyemiyor. Üstüne bir de o minicik çikolata kaplamasının içinden oldukça uyduruk, ne olduğunu çözemediğim bir oyuncak çıkması tam bir çiçek :)

Gecenin bir yarısı uyanmasın diye parmak uçlarımda mutfağa gidip sessizce bir fincan kahve içeyim, bir kaç sayfa kitap okuyayım derdindeyken ,yastık yorgan kucakta yanıma gelişine ve '' ben de oynucam'' deyişine ''hayır'' diyemiyorum. Arkasından sabah ezanına kadar onunla oynamak da bir çiçek :)

Durup dururken çekmecesinden dağıtıp çıkardığı türlü türlü pantolonları, kazakları hatta pijamaları '' giyiim giyiim'' diyerek giymek istemesine '' hayır'' diyemiyorum, Tabiki bir de lahana gibi ortalıkta koşturup terlemesi kokulu bir çiçek :)

Eve misafir geleceği zamanlarda oyuncaklarını saklama telaşına girişi, bir kaç oyuncak ayıcık ve arabayı da buzdolabına saklamak isteğine '' hayır'' diyemiyorum. Üstüne ben buzdolabını süt almak için açınca içindeki oyuncakları gören kişinin misafirlerin en titizi olması acaip bir çiçek :) 

Temizlik yaparken bana yardım etmek istemesine ''hayır'' diyemiyorum. Halıya deterjan diye küçük kutu meyvesularını sıkıp sıkıp silmesi çiçek çiçek :)

Babasının çantasına ondan gizli hediyeler koymasına ''hayır'' diyemiyorum. İş dönüşü çantasından çıkardığı legoları,minik tavşancıkları ve hatta emziği gösterip ''bugün toplantı vardı'' diyen babamızın surat ifadesi çiçekoğlu çiçek :)


Bizim evde o kadar çok çiçek var ki :) Belki bu kadar çok şeye izin vermekle kötü yapıyorum ama en azından oğlumla birlikte büyürken, onunla birlikte eğlenmeyi de öğreniyorum.  Yorgunluklar geçer,para desen bulunur,kirler temizlenir,utançlar komikleşir yeter ki çocuklarımız sağlıklı olsun.Onlar mutlu olsun, Allah çocuklarımızı bizden ayırmasın, kimseyi evlat acısıyla yakmasın... önemli olan bu. Hayat çocukla güzel !

Herkese bol çiçekli günler ... :))








4 yorum:

  1. canım o kadar güzel bir dille anlatmışsın ki yüzümde tebessümle okudum...
    bol çiçekli günler dilerim:)))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çiçeğim hoşgeldinnn blog dünyası şenlensin kaleminle:)
    kaann felaket büyümüş maşalalh cnmm çok yakışıklı olmuşşşşşşşş

    YanıtlaSil
  3. okuyan canım teşekkür ederim:) bazen can sıkan yaramazlıkları bile çiçek gibi düşünmek olayı hafifletiyor :)


    mavişim bloğuna bayıldım :) Kağan kocaman adam oldu sen görmeyeli:)

    YanıtlaSil