31 Aralık 2011 Cumartesi

İşte Yılın İşi :P




Oğlumun montunu tamamladım, aslında hala bir kaç şey eklemek istiyorum ama işte resimler anlatsın gerisini :)
En son bu halde bırakmıştım gecenin 3ünde ...

sonra...

         Kapuşon yapmaya karar verdim ve yeleğin ön kısmını ikiye böldüm..

                                       iki ön kısmı üst üste getirince kapuşon olmuş oldu. Kağan'ın başka bir montunun başlığına bakarak yaptım.


                      iki parçanın arasına uzun bir parça ekledim..
işte montun başlığıı :)


sonraa..




İçine astar dikip kenarlarını parmaklarım iğneden delik deşik oluncaya dek diktim :) bu arada gerçekten makina dikişi hiç kullanmadım elimde sımmsıkı diktim :)

    
alt kısmı sonradan boyunu kısaltıp tekrar şerit eklediğim için o dikş yerlerindeki kötü görüntüyü gizlemek istedim onun için de uzun ince bir parçadan birit geçtim. doğru mu söyledim brit mi birit mi? ne bunun adı ?

                                      
veeeeeee oğlumun sevimli MANE'sini de keçe ve montun kumaşından diktim. Mane bizim aşkımız olan panda oyuncağının ismi. Kağan verdi ismini MANE :D


İşte sonuç
!


:)



arkasına lastik dikip aynı kumaştan kamufle yaptım. Lastik olunda sırtına daha güzel oturdu.

İŞTE böylee 2011 in son işi :) beğenilerinize... Ha bu arada oğlum bayıldııı bayıldı .. :)



kulak da ekledim sahiiii..... bakın bakın şapkasında keçeden iki kulak vaaar :D benim oğlum da artık bir MANE :D

19 yorum:

  1. bak şimdi aymem demdi deme yolda çevirip nerden aldınız diye sorucaklar helal olsun kızım sana etiket mile yapmış:) kulak fikri çok güzel cnm tabiki kapşonda:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim mavişim :)dediğin gibi oldu kayınvalidem hazır zannetti dün akşam :) insan çocuğuna bir şey yapınca acaip mutlu oluyo yaa:)

    YanıtlaSil
  3. Baya uğraşmışsınız ama çok hoşolmuş.ellerinize sağlık.Tatlı yavrunuz güle güle giysin

    YanıtlaSil
  4. Çok begendim aymem gerçekten. Her ayrıntısı güzel, o panda, kulaklar, etiket :) ellerine saglık ve oglunda güle güle giysin canım..

    YanıtlaSil
  5. Ahlam'dan; teşekkür ederim :) uğraştım ama sonucunu ben de sevdim :)

    Aslıcım; Kağan da çok sevdi :) Maneli moyt diyo artık ona :)

    YanıtlaSil
  6. gercekten çok guzel olmuş..ellerınıze saglık..bencede yolda kesın soracaklar nerden aldınız dıyee...tebrıklerr...

    YanıtlaSil
  7. aaaa benım yorumumda neden saat4.26 yı gösterdı acaba..???

    YanıtlaSil
  8. serpil; çok teşekkür ederim canım :) saat konusunda bi bilgim yok :/

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten çok güzel olmuş, hazır satılanlar gibi aynı :) en inanılmaz olanı da tamamını elde dikmeniz, tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık aymem çok güzel aynı hazır gibi olmuş:))

    YanıtlaSil
  13. derin bir aşk; teşekkür ederimm :) biraz zor oldu elde ama kalın kumaş olduğundan makinada güvenemedim :)

    belindacım; teşekkürler:) hazır zannediyor gören :)

    YanıtlaSil
  14. oo hazır gibi olmuş ellerine sağlık...iyi gunlerde giysin oglusun

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş ellerine sağlık hazır alsan bu kadar güzel olmazdı..

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar güzel olmuş. Güle güle giysin oğlunuz.

    YanıtlaSil