31 Aralık 2011 Cumartesi

Oğluma mont diktim :)

Ya daaa hala dikiyorum ama heycanımı yarıda paylaşmak istedim, dayanamadım napiim :)

Dün başladım ve gece 3'e kadar üzerinde çalıştım. Eşim pasta ustası olduğu için soğuk çalışma ortamında üzerine beyaz puf puf yeleklerden giyiyor. evde o kadar fazla yeleğimiz var ki :)  ben de 2 tanesini değerlendirmek istedim. ve sonuç ( aslında diyorum ya henüz bitmediiii.. sonuç derken yanlış anlaşılmasın devamı var :D)


Öncelikle yeleği oğlumun bedeni boyutlarında yanlarından kesip daralttım. ve diğer yelekten de kol ekledim.

           tamamını elde diktim . dikişim nasıl ama :)) fena değil di mi :)


                 Sonra oğluşum beni izlemekten uyuya kaldı :))

   
çok kaygan bir kumaş olduğu için dikmek zor oldu.

                       içine evde olan polar kumaştan astar yaptım ki dikiş yerleri görünmesin hem sıcacık tutsun :)


polar kumaş ve beyaz kumaş arasından fermuarı diktim.


                                fermuarın dikilmiş halini fotoğraflamadım . daha kapuşon yapıcam, ceplerin yerine oğlumun en sevdiği hayvancık figürunu eklicem.. yani daha çok işi var ama bugün onlar da bitecek. dedim ya dayanamadım yarım da olsa paylaşmak istedim :)

                   bu arada sadece fermuarı dışarıdan aldım . yani bir fermuar parasına yepyeni bir mont :D

10 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzel olmuş...sıcacık giysin oğluşun kalıp falan varmı? merak ettim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım teşekkür ederim:) Kalıp yok. kendim üzerine göre ölçmeye çalıştım. yerinde durmadığı için de göz kararı bir şey oldu. ama tam boyutu tutturmuşum. ne büyük ne de küçk hatta seneye bile giyer çünkü boyu uzun olsun istedim çok kısaltmadım. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  3. Ya aymem bu nasıl bir beceridir? çok güzel olmuş. Hele içinin poları, valla ellerine saglık :) bu arada oglun ne kadar büyümüş maşallah ona ya :)

    Mutlu yıllar tüm sevdiklerinle aymem..

    YanıtlaSil
  4. Nasıl da güzel bir mont oluyor, bu haliyle bile çok güzel görünüyor :)
    Nice seneler bu güzelliklerini paylaşmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. vay vay vay birde ıslık akla bak ya aymem işte zeka işte yetenek idyorum insan çoçukları için herşeyi yapar sen harika bir annesin cnm mutlu yıllar kaanı öp yerime:)

    YanıtlaSil
  6. mavişim; teşekkür ederiiiim :)) çok mutlu oldum:)

    banuca; çok teşekkür ederim şimdi bitti mont tamamını yayınlıycam birazdan . sana ve ailene de mutlu yıllar bol bol sağlık dilerim :)

    aslım; teşekkür ederim :)oğlum kocaman abi oldu valla :)

    YanıtlaSil
  7. aymem ben elif merhabalar mail hesabım berfukus@hotmail.com oradan görüşelim tel yazarım buluşuruz

    YanıtlaSil
  8. canım çok sevindim görüşürüz tabi.. aldım mailini :)

    YanıtlaSil
  9. amanın kağan ne kadar büyümüş öp benim için kocaman olurmu:)

    YanıtlaSil
  10. büyümüş di mi :) canım öptüm bileeee :)

    YanıtlaSil