11 Aralık 2011 Pazar

Yeniden Hayat

Yine uzun zamandır yazamadım bir şey. Anneannemin vefatından sonra anca bakabiliyorum.Onun için yazdıklarınıza, desteğinize çok teşekkür ederim.Onun gidişi çok etkiledi beni. Öyle ki hayat tarzımı tümden değiştirmeme sebep oldu bu etki. Demek ki insanın doğru yolu bulabilmesi için önce  kendi ruhsal dünyasının etkilenmesi gerekiyormuş . Anneannem benim için gerçekten çok önemliydi. Ve şimdi yüreğimde kocaman bir boşluk hissi yaşıyorum. Buna da alışıcaz tabi. Sadece ölümün ne kadar gerçek olduğunu, bu dünyanın da bir o kadar boş olduğunu sürekli tekrar edeceğim. Bazen o kadar dalıyoruz ki buradaki hayata ... Ama aslın yaşam burası değil, burası sadece bir rüya... !

5 yorum:

  1. Aymem dün gece baktım bloguna, yoktun. Anladım seni, bişeyde yazamadım..

    Lütfen burda ol birbirimize destek oluruz hiç degilse. Elbette acıyı yaşayan sensin ama yanındayım unutma olurmu?

    YanıtlaSil
  2. canım benim.. hayatın anlamı yaşadığımız acılarda gizli diye boşuna demiyorum.. o zamanlarda en çok insan tartıyor herbirşeyi.. içtiğin suyun anlamı bir başka oluyor..!!!

    YanıtlaSil
  3. Boa tarde!!!Você está bem??
    Tenha um ótimo fim de semana....

    YanıtlaSil
  4. bende nerde bu kız diyorum ya:( çok üzüldüm cnm bende babanende çok etkilenmiştim gözümün önünden gitmez tatlı haleri mekanı cennet olsun cnm ya başınız saolsun

    YanıtlaSil
  5. uzun zamandır bende uğrayamamıştım buraya çok üzüldüm canım başınız sağolsun...

    YanıtlaSil