7 Ocak 2012 Cumartesi



Bu benim bir arkadaşım için yaptığım bir işlemeydi. henüz bitmedi , ertelendikçe ertelendi... Bu amblem sevdiğm müzik grubunun albüm tasarımı aslında. ve zaten grubun solistine hediye edilecek. Ama bu arkadaşım Fransız, Paris'te yaşıyor. Bu zamanlarda en çok kızdığım ülke... Ama arkadaşımı da çok seviyorum :( üstelik hediyemden de haberi var.. ama ne yapacağımı bilemedim..

Neyse.. bu arada yep yeniii bir hobiyle geri gelicem ama 10 ocaktaki sınavımı atlatınca.. Şimdilerde uykusuz bir şekilde , delilerrrr gibi ders çalışıyorumm ... Umarım sınav için yeterli olur bu çalışma:( çünkü çoooooooooook yoruldummm

2 yorum:

  1. Benimde çok kızdıgım bir çok ürününü almaktan vazgeçtigim bir ülke :)

    Ama aymem işlemen çok güzel olmuş canım ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim aslıcım :) aslında dostluk başkadır diceeeemmm yine de içim kötü oluyor.. bilemedim... uzun bir süre görüşmeye ara vereceğim kesin de.. ama böyle de ne alaka diyorum. aman of :P

    YanıtlaSil