3 Ocak 2012 Salı

Dikişle Didişmek :)

Geçen gece bu fikir aklıma geldi, uykularımı kaçırmasın diye hemen yaptım :) İnce penyeden eldivenim hazııırrr... !




             Resimde eldivenlerimin altında görünen ders notlarım :) bi yandan çalışıyorum bi yandan da dikiş :)) Amaaa çok eğlenceliiiiiiiiiii :D

   İşte kenarına bir de keçeden fiyonk diktimmm...

Ayrıca aralarındaki çizgileri farkettiyseniz, biraz transparan :)


Tamam kışın çok da ısıtmaz belki ellerimi ama bir elim kocamın elini tutuyorsa, diğer elim oğlumun elini tutuyorsa zaten gereğince sıcaklık var demektir :D
       

12 yorum:

  1. :))Çok şık olmuş.Pembe fiyonkta ayrı bir hava katmış doğrusu.Ellerinize sağlık.Güle güle kullan.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. vay vay vay:)) seni seni

    YanıtlaSil
  3. sen varya şahanesin:))) dogum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene:)))

    YanıtlaSil
  4. Ya aymem çok zarif olmuş bu eldivenlerin. Hemde degerlendirme, ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  5. hem şık, hem kullanışlı. Hele o fiyonk ve rengi çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  6. Cansu; teşekkür ederimm :) sen seversin böyle pembeli şeyleri :)

    ahlamdan; çok teşekkürler:) fiyonk olmayınca çok sade duruyordu gerçekten.

    neslim; canımsınn :)

    mavişim; şahane olan sensin bitanemm :) teşekkür ederim :)

    aslıcım; beğenmene sevindim çok teşekkürler:)

    sümeyra ak; teşekkür ederim :) rengi benn de çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. canım ya harikasın bayılıyorum senin aklına gelen şeyi hemen yapmana:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canım :) ya aklıma geleni hemen yapmazsam hasta oluyorum:) yemin ederim uykularım kaçıyor. bu fikir saçma bile olsa en azından denemeliyim diyorum :)

    YanıtlaSil
  9. cok zarif ve şık bir o kadar da zor gorunuyor..iyi gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim çocukla çocuk :) çok zor değil, esnek bir kumaş olduğu için dikimi kolay oldu..

    YanıtlaSil
  11. Çok şık görünüyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil