12 Ocak 2012 Perşembe

İşte yeni uğraşım :)



                        Size bahsetmiştim, sınavımı bir atlatayım aklımda bir sürü fikirler var diye. Bu sadece bir tanesiydi. Çok başarılı olamadım belki ama yeni denemelerimin daha güzel olacağına eminim :) bakalım siz beğenecek misiniz?

bu çıplak hali :) Yüzünü kumaş boyasıyla çizdim. Çok iyi sayılmam ,kusuruma bakmayın :(

bu da giyinmiş ve sinirlenmiş hali :))






                                          Burada da Kağan bebeğin duruşuna şekil veriyor :)


 böyle durmalıymış :)
                                           
                                                                
                                                           Kafası bu tarafa bakmalıymış...


                                                       derken sürükleyip götürüyor :D

Artık her işime karışan, ben bir işle uğraşırken olmadık yaramazlıklar yapan bir yardımcım var :))


    Alttaki resimler de kumaş boyasıyla denemelerim.. Onlar da bir şeyler olacak ama daha zamanları var !


8 yorum:

  1. ayyy elini belinede koymuş:))
    o minik ellerin sahibi paşayı yerim ben

    YanıtlaSil
  2. kim kızdırdı kadıncağızı :))) nasıl sinirlenmiş :P aline sağlık canım bence başarılı olmuş da tabi Kağan sağlam bıraktıysa :))

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş:) ilk deneme bu kadar güzelse bi dahaki nasıl olur ya:)

    YanıtlaSil
  4. Güzel olmuşlar,devam et :)

    YanıtlaSil
  5. Çok başarılısın çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  7. Herkese teşekkür ederim :)

    devam edeyim o zaman ben bu işe :))

    YanıtlaSil