21 Ocak 2012 Cumartesi

Yep yeni broşlar..




Biraz bebeğe ara verdim. Şimdi de bu broşları tasarladım.Nasıl olmuş ?

Nasıl olmuş nasıl olmuş diye soruyorum çünkü sizden başka görüp , bana yol gösterecek kimse yok hayatımda. Buraya ekleyince ve özellikle çalışmalarımın tüm fotoğraflarını buraya sıraladığımda isterseniz iğrenç olmuş, berbat veya burası kötü görünüyor, bi şeye benzememiş deseniz bile bana  yararı dokunur. en azından bakarım başka bi gözle ne yaptığıma. yani yorum bekliyorum. bekliyorum çünkü eleştriye ihtiyacım var. bekliyorum çünkü yaptığım işe 3. bir göz gerekiyor . o 3. gözün bakışı, açısı için buradayım.. lütfen yalnız bırakmayın :(





4 yorum:

  1. ben beğendim bence çok hoş olmuşlar canım...ama mesela biraz daha renkli süslemeler yaparsan daha bi albenisi olabilir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) renkli süslemeler de yapıcam ama çok abartılı geliyor bazen :( ne bilim , Allah ne verdiyse :D

      Sil
  2. Çizimine bayıldım. Emeğine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. nergiz ; teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil