12 Şubat 2012 Pazar

Bir sürü şey :)

Önceee bugün yaptığım işleri bi anlatayım taze taze :)
Kendime kısa bir bot almak istiyordum, üstünde fiyonk olsun, topukları kısa olsun, siyah olsun vs. vs. Dışarı çıkıp ayakkabıcı ayakkabıcı gezmek zor geldi. Ben deeeeeeeee ayakkabı dolabında ne uzun ne kısa olan çizmelerimiiii paralayıverdim iki dakkada:)

 Hani yeni alsam bu kadar sevinemezdim :) işteeee  aşamaları ve sonuç...

Çizmeyi bilek kısmından kesintim :) geri kalan parçayı da iki parça halinde kestim. tokaları çıkardım :)

vee


bir parçayı fiyon şeklinde diktim. biraz sert olduğu için zor geçti bu bölüm :D



kenarından bir delik açtııımm..





o delikten de bu fiyonku geçirdim iştee...


sonraa asimetrik bir etek diktim üstelik bana kumaşı kalın gelen bir eşofmanımdan :)



yanındaki gri de bir önceki gün diktiğim yüksek bel eteğim.


Bu post oldukça uzun olacak sanırım, çünkü çok şey biriktirdim. Havalar o kadar soğuk ki bazen hiçbir şey yapası gelmiyor insanın. Dışarısı bembeyazdı sürekli, anca bugün karlar eridi ve hava biraz ısındı. Kombi hep 55 derecede kaldı.




Bu pastayı da bu karlı günlerde uydurdum :) Evet gerçekten çok uyduruk fakat gündüz yaptım akşama kalmadı . Her zamanki kek tarifimle kek yapıp, üzerine ve arasına meyve sosu döktüm. Çok kolay ve lezzetli. Meyveli tatları sevenler için...




Yarın kocacım ameliyat olacak sevgililer günü planlarımız suya düştü yani . Olsun o iyi olsun da :)

Sevgililer günü hatrına, kocacığım ve benle bitireyim :) .. Herkes sevdiğiyle sıcacık mutlucuk kalsın  :)







12 yorum:

  1. geçmiş olsun aymecim allahım acil şifa versin inşallah...
    çizmelerine bayıldım söylemeden edemicem:))

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun şimdiden,ay eteklere bakıyorum içim gidiyor dikişe yeni başladım ne kalıbım var,ne dergim ne de dergi satan yerim halim ne olur bilmem ama böyle gördüğüm zamanda özenmiyorum desem yalan olur....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim de dikişle ilgili bilgim yok. kalıp falan da kullanmıyorum. kendi üzerime uydurmaya çalışıyorum işte:)

      Sil
  3. çizmenin dönüşümü harika olmuş, fikrine sağlık canım...
    eteğini de güle güle kullan...
    kek pastanın da görüntüsü bile yeter:)
    eşine de acil şifalar dilerim...
    öptüm canım:)

    YanıtlaSil
  4. Ah Aymem eşine çok geçmiş olsun :(

    Çizmelerini harika dönüştürmüşsün, çokta güzel olmuş, pasta ayrı güzel ellerine saglık. Fotograf öyle güzelki mutlulugunuz nasılda yansımış canım benim. Allah hep mutlu etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Aslım, Amin inş. :) mutluluk herkesin başına gelsin :D

      Sil
  5. Nasıl da cesaret etmişsin, bravo doğrusu, ama sonuç müthiş, sanki yeni almışsın gibi, kesinlikle kutluyorum :)
    Eşin de tez zamanda sağlığına kavuşur, herşey yolunda gider dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim banu ablacım, çizmeleri kesmeye başlamadan önce kendi kendime dedim '' ya bu çizmeler çöpe gidecek ya da ayağıma girecek '' :) sonucu ben de sevdim:)

      Sil
  6. cnm benim nasılsın ya en son ben görüyorum bu postları:( çoçuklardan zaman kalmıyor ki...
    benim çılgın arkadaşım botları botin mi diyorlar aynen öyle yapmışsın elcazlarına saglık çok seviyorum böyle dönüşümleri:))
    ayrıca eşin amelyat olmuş evet burayada yazmışsın neden oldu ki burnu gayet güel gönüyor:D:D etekleri üzerinde görmem lazım yorum yapamıyorum:D:D
    banada bugün bi eşarp lazım oldu almaya gittim vs. siyah gerekiyordu.eve geldim düşündüm taşındım gecelik diktiğim süetimdi kadifemsi :)) buda ne demekse bilemedim::D işte öyle bi kumaştan kestim oldu hemde arasam böyle güzeli bulamam ya bu huylarımızı çok taktir ettim:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavişim teşekkür ederim :) etekleri üstümdeyken çekemedim tek başıma, ama bir gün mutlaka üzerimdeki halini de yayınlıcam :) eşimin burnundan hiç nefes alamıyordu. dışarıdan bir bozukluk yoktu ama içerden daralma, kemik yamukluğu her şey varmış . şimdi rahat nefes alıyor. Bir de nazlı olmasa :) o kadar yorgunum ki, okul da başladı, kağan iice yüz buldu babası evde diye çok şımarıyo :) eşim desen sürekli bişiler istiyo. uykusuz ayaktayım bütün gün. akşam da okula gidiyorum dersler başladı.. ayy içimi döküverdim iki dakkada :D

      Sil