29 Ağustos 2012 Çarşamba

Merhabalar...
Son zamanlarda illüstrasyon çizimlerine hayranlıkla bakıyorum. Çok iyi çizim yapamasam da kendi kendime, belki bilgisizce bir şeyler karalamaya başladım.İllüstrasyon hele sanırım asla başaramayacağım bir iş. Eğitimini almak lazım. İştahla baksam da grafikerlere imrensem de çooook uzun bi çaba gerekli.. ve tabiki yetenek. Aslında pek de vaktim yok. Bir sürü iş var yapılacak yığınla.. Ama acaip dinlendirici geldi bu çizim işi. Her zaman ne yaparsam yapayım bi şekilde destek olmaya çalışan kocacım da değişik kalemler alıyor bana. Şimdi kendi çizdiğim bir kaç kareyle blogcuğumu şenlendireyim dedim :))




Gerçekçi bir göz yapmaya çalıştım.. :)




daha çok var ama bilgisayarda ya da internet bağlantısında sorun oldu sanırım .. resimler yüklenemiyor.. daha sonra devamını getiricem... yarım yamalak postla selamlarım herkesi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder