8 Ağustos 2012 Çarşamba

ev mevzusu ...



   Uzun bir süre evden eve taşındım durdum. Allah razı olsun eşim de hiç olmaz demedi. Sen nerde huzurluysan orda otururuz dedi. Nişanlıyken ben üniversitede okuyordum. ev tutmuştum kendime .eşimle de nişanlılığımız sürecinde aynı evde yaşadık.Evlenince kayınvalidem alt katta, eltim üst katta oturduk. aile apartmanıydı. Ama eltimle anlaşamadığım için, eşim kiraya çıkmak istedi. 2. evi öyle değiştirdik. Sonrasında paramızı biriktirdik ve bir ev aldık. 3. ev değişmemiz de bu sebeple oldu. Sonra aldığımız ev dubleks olduğu için pek rahat edemedim yatırım için aldığımız başka bir eve taşındık şimdi 4. evimizdeyiz. Bu evden de artık çıkmam diyorum :) zaten 4 yıllık evliyiz. Ama bu evimi çok sevdim. hem cadde kenarında hem de oldukça büyük. Her eşyam tam yerli yerinde. Dubleks evde oturma odam karanlığa bakıyordu, üst kattaki odalar da yatakodası çocuk odasıydı bir tek salonda oturuluyordu. Kışın ısınması problem oldu. yazın çatı katı acaip sıcak oldu. tek sevdiğim yanı terası ve kocaman mutfağıydı. şimdi kiracımız var.
                   


Allah herkese başını sokacağı bir ev nasip etsin.  Aşağıdaki fotoğraf da Kağan uyuyunca kocacımla film keyiflerimizden kalma..

Kuzucuk uyurken
:)



Oğlum büyüyo.. küçücüktü şimdi kocaman oldu :)

                           

4 yorum:

  1. insan hala inanamıyor dimi? sende hala bunu seziyorum
    işte bize fazla gelen şeyin adı mutluluk aymem
    allah hiç bozmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet inanamıyorum.. oğlum var, büyüyor.. böyle bi güzelliğe inanamıyorum :) Aminn canım Allah herkese nasip etsin inş. !

      Sil
  2. Maşallah öyle tatlı uyumuş ki...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim(z)
      Sevgiler size..

      Sil