17 Eylül 2012 Pazartesi

Bu günlerde..




Aklım o kadar yoğun ki.. sürekli planlanmış işler var kafamda. Meselaaa... Kağan için bir ceket dikiyorum.. Onun bitmesi gerekiyor artık. Sonra Kağan'a kahverengi bir kazak ördüm,ona düğme alınacak, üzerine keçeden aplike yapılacak.. Ve kazağın altına krem tonlarında bir pantolon dikilecek..
          Elimde 4 tane yağlı boya tablo var, eşit boyutlarda. onları değiştiricem.. Hatta çivileri bile çakıldı.. ama hala beklemede :)
             kendime dikmem gereken ev elbiseleri var. kumaşları hazır sadece. birkaç kıyafetim sonbahar için elden geçecek.. yine dolu giyecek ayırdım ihtiyacı olanlara gönderdik. kıyamadıklarımı da ya kesip biçicem ya da üzerinde oynucam .. eee.. sonracığımaa.. ha en önemli işi unutuyorum kpss ye oturup sıkı bir şekilde çalışmam gerekiyor :P bu aklıma nedense hep sonra geliyor :))

   yeni kumaş boyaları aldım bugün.. onları kullanmak istiyorum sabırsızlıklaa.. bir şeyde.. ne olursa artık .. belki Kağan'ın ceketinde.. Bu arada Kağan'a ceket dikme fikri hep vardı ama eşim için aldığım pantolon ona büyük gelince, üstüne pantolonu değiştiremeyince hemen onu bozmak geldi aklıma..önce rengini değiştirdim.. sonra göz kararı biçtim..

 
işte son hali yukarıdaki gibi..
 
son olarak daa son yaptıklarmdan bir resim ekliiim kaçıyorum.. görüşmek üzeree..
 
 

1 yorum: