16 Eylül 2012 Pazar



 Yine çizim demekten sıkıldım ama çizmekten sıkılmadım :) Ben bir şeye meraklandım mı onu abartmadan bırakamam elimden. şimdilerde de aşırı derecede çizim yapmaya dalmış durumdayım. Tabiki dikiş,örgü vs. devam ediyor. Oğlum için bir kaç dikiş projem var.Onları da paylaşıcam fotoğraflayınca..  Ama böyle çizimlerle biraz daha meşgul olacağa benziyor bu blog :)



Gerçeğe yakın bir göz, canlı, gerçekten bakıyor gibi bir göz çizmeyi hep istiyorum. ama tam olarak başarılı olamıyorum. Yaşadığım şehirde neden bir resim kursu falan yok .. yanarım yanarım buna yanarım :(  Kursa, bir öğretmene ihtiyacım var.. resim bölümünü seçseyedim keşke edebiyat yerine :) nasıl dinlendiriyor insanı anlatamam !

                             

aşağıdaki resmi de bir arkadaşım kendisi için istedi.. ama ona pek benzemedi :(.. inş. beğenir :)

 
 
***
 
 

  
şimdilik bu kadar... ;) tahammül edip son satıra geldiyseniz teşekkür ederim :))

            

2 yorum:

  1. aymem bir arkadaşım derken benmiyim yoksa :))
    bi tanem sana bir kamyon kurşun kalem alıcam evde ne kadar varsa yoluyycam üstüne:))
    resim yani kara kalem de çok iyisin bu gerçekten bir yetenek ben cin ali bile çizemem:))
    ya şu resimleri puslu yapmasan doya doya baksak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim.. buradan da takip ediyosun ya bin kere daha teşekkür ederim. sen canımsın! resimler sürekli mi puslu görünüyo?
      senin resmin başka, bunu ç.kaleden biri için yaptım ama daha gösteremedim. birazdan yüklücem senin için çizdiğimi de. ben her çizimden sonra beğenmiyorum.. umarım sen beğenirsin :/

      Sil