11 Eylül 2012 Salı

Yeni Mutfak ve Sandalye yenileme !



Merhabalar..


Mutfağımda değişiklik yapma vakti gelmişti. Uzun zamandır istediğim gibi bir kumaş aradım. En sonunda bu çiçek desenli kumaşı buldum. Perde ve masa örtüsü, buzdolabı örtüsü, peçeteler dikecektim sadece ama bir sürü sorun oldu.. hiçbir planım tutmadı işte taa ki bu kumaşı buluncaya kadar. Öncesinde 6 metre kumaşı 2 liraya almıştım onunla bir perde diktim.


 
 
İşte bu yukarıdaki perde 2 liraya aldığım kumaştan dikildi. kumaşa bayıldım aslında ama perde için biraz ince veee renk tonu da kombin yapamayacağım kadar zor geldi. daha çok şeker pembe ile kombin yapmak istedim.Ve bu diktiğim perdeler hiç içime sinmedi. o sebeple bu çiçekli kumaşı aldım. ama ev mevlüdüne yetiştircem diye büyük kenar perdesi dikemedim. sadece üst fon olarak çalıştım.
 
Ayrıca sandalyelerimi de mutfağın renk düzenine uydurmak için yeniledim. Önce beyaza boyadım, sonra kılıf diktim..
 
 
 Böyleyykeeen :)
 
 
Böylleee ;) 
 
Buzdolabının üstüne de örtü diktim.. peçete, aslında dolaplara örtmek için örtü de denilebilir .. işte onlardan da diktim..ve  sonunda mutfak bitti :)

7 yorum:

  1. çok güzel bi çalışma olmuş ellerine sağlıkkk bayıldım...
    güle güle kullan inş..
    bu ve diğer psotlarınada baktım pek marifetlisin :)
    izlemeye aldım artık kaçırmam seni takipteyim.. :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) beğenmene sevindim, ben de sık sık yayın yapmaya çalışıcam inş :)

      Sil
  2. merhabalar çok güzel olmuş perde ve sandalye emeginize saglık bnde sandalyeleri evde kendim yapmak isteiyorum fakat kumaşı oturulacak yere nasıl döşeyecegimi bilmiyorum onu nasıl yaptınız şimdiden teşekkürler yardımınız için :)

    YanıtlaSil
  3. merhabalar çok güzel olmuş perde ve sandalye emeginize saglık bnde sandalyeleri evde kendim yapmak isteiyorum fakat kumaşı oturulacak yere nasıl döşeyecegimi bilmiyorum onu nasıl yaptınız şimdiden teşekkürler yardımınız için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kumaşı sandalyenin üstü kadar kestim, tabi kenarına kıvırmak için baya bir pay bıraktım. sonra sandalyenin altındaki vidaları kumaşın üzerinden tekrar taktım. böylece gergin bir görüntü oluştu. teşekkür ederim bu arada :)

      Sil