1 Haziran 2013 Cumartesi

Karışık post :)

                  Bugünler de aşırı yoğunluktan ve yorgunluktan bir yerlerde bayılıp düşebilirim. İşe başladım hayırlısıyla benim de artık bir işim var. hem de çok sevdiğim bir iş :) Moda evinde çalışmaya başladım. Gelinlik ve abiye kıyafetlerin dikiminde, astarlanmasında, işlenmesinde vs vs. uğraşıp, didinip duruyorum :) Bir anda gelen bu çalışma durumu , afallamama sebep olsa da evin düzenini bozmadan devam ediyorum şimdilik. Yuvayı gerçekten dişi kuş yaparmış . İlk hafta ne giyecek ne yiyecek bulunamadı evde resmen. ama sonradan cinnet geçirmeden toparladım. tekrardan ipleri elime aldım çok şükür. son günlerde de uzun zamandır bırakmaya çalıştığım ama bir türlü başarılı olamadığım o lanet , o pis , o iğrenççç sigarayı bırakmış durumdayım.. başardım diyemem henüz başındayım. ama aylardır bıraktım derken o aptal isteğe yenik düşmek ne kadar acı veren bir şey anlatamam. psikolojik yardım almayı bile düşündüm. ama bu kez başarmak zorundayım :) önümüzdeki pazartesi günü memleketime gitmeyi planlıyorum . oğlumu da alıp küçük bir tatil yapıcaz. 1 haftalığına izinli olmanın keyfnini sürücem :)



Benden şimdilik bu kadar :) Keyifli günler herkese :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder