17 Temmuz 2013 Çarşamba

Anne-Oğul etkinliği ( kanvas tablo yapımı )




Eşimin ve abisinin lise yıllarındayken yaptıkları yağlı boya çalışmalarını kayınvalidem atmak üzereydi ki ben resmen üstüne atladım :) dedim duur atamazsın onları. Eski bunlar ne yapacaksın ki, yırtık, delik çoğu yeri falan dedi. dinlemedim bile aldım gitti :) Ve uzun zamandır bende değerlenecekleri günü bekliyorlardı. Ta ki bugün Kağan 'la ne yapsak diye düşünürken aklıma geldi onlar. Aslında 4 taneydiler ama bir tanesini kağan için siluet olarak süslemiştim. 


  işte burada ..


Biz de kalan 3 tanesini bugün değerlendirelim dedik ve işe koyulduk .

Önce tabloları açık krem renginde bir kumaşla kapladık.


Daha sonra üzerine yapacağımız şekli , taslak halinde kağıtlara çizdik.


Ama kuş ve minik ev fikrinden daha sonra vazgeçtim. çok karışık bir görüntüsü olsun istemedim.

Dalları keçe ile rastgele kesip şekillendirdik.


Vee.. bir kumaşın sevdiğim çiçek desenlerini kesip dallara iliştirdik.. Hepsini soğuk silikon ile yapıştırdık. oldu da bittiiii :)



Kesimlerde ve yapıştırmada yardımlarını eksik etmeyen canımmm oğlumla çok güzel bir iş başardık. Biz memnun kaldık, mutlu olduk, duvarımıza astık :) 



♥♥♥










6 yorum:

  1. Güzel olmuş,silikon,kumaştan çiçek oyma falan çok güzel buluşlar olmuş aymeciğim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim nalan ablam :) hem basit, hem de yapımı çok eğlenceli oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş, bayıldım!

    YanıtlaSil