21 Temmuz 2013 Pazar

Anne- Oğul faaliyet vakti ♥ Melek yapımı ♥

   

     

         Geçen gün Figen Ablanın bloğunu gezerken gördük bu melek bebeği.. İşte burada.. Çok hoşuma gitti . Ben de denemek istedim. Yaparken Kağan yine malzeme seçiminde yardımcı oldu. Çok eğlendik :)


                     

Yapımı Figen Ablanın sitesinde de var, burada da var  o yüzden yapım aşamalarını fotoğraflamadım. 



Kanatlarını ben de tel ve tülden yapacaktım ama vazgeçtim ve keçeden yaptım. ortasına da bi kalp yerleştiriverdim :) Çok şeker oldu..



Eline de gül verdim :) bu güller tuhafiyelerde satılıyor. bazen her renginden alasım geliyor..


Başındaki melek haresini de takı malzemeleri satan bir dükkandan almıştım..Böyle kukla tarzı bebekler için bilezik olarak kullanacaktım Daha çok var bu altın rengi halkalardan. Yine bir bebek yapasım gelirse bilezik olarak bileklere takılacaklar ♥









♥ 



♥♥♥

İştee böylee.. biz sevdik bu meleği.. Figen ablacığıma burdan kocaman kocaman sevgiler gönderiyorum. Bize bir fikri gösterdiği için çoook teşekkürler ♥♥♥

2 yorum:

  1. oy oy oy oyyy :))
    ben sana kurban olurum can...
    şahane olmuş...o güzel ellerine sağlık...
    melekler seni ve aileni korusun ablamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım seni de korusun melekler :)) ellerin dert görmesin, bütün güzellikler seninle olsn :)

      Sil