22 Temmuz 2013 Pazartesi

Banyo Organizeri




Malzemelerim ne kadar alakasız görünse de.. Aklımdaki fikir için uygun hepsi :)

Kullanılmayan bir şemsiye ( acil bir durumda alınmış, aynı gün demir ek yerleri Çanakkale rüzgarına dayanamayıp kırılmıştı :))

sert plastikten bir boru (hortum), gerçi bu değişebilir. Kalem gibi sert bir çubuk da  hemen hemen aynı işi görür.

Kumaş ve dikiş :)

Öncelikle kumaşı uzun dikdörtgen iki parça halinde kestim. İstediğim bana uygun gelen ölçülerde şemsiyeden  cepler oluşturdum.

Belirli aralıklarla bunları kumaşa iğneledim.. Boru da kumaşın en başı ve en sonu için şerit halinde ayarlayıp dikiş yerini hazıladım.. 







Geriye bir tek dikmek kalıyor.. 



Diktiğimizde böyle şeffaf cepler oluşuyoruz.. 

Bir kaç detaydan sonra da borunun içinden kurdele geçirip bağlıyoruz ve banyo organizerimiz bitiyooor. :)



Aslında kenarları ve ceplerin kenarları için renkli kurdeleden brit dikecektim. Ama elimde o uzunlukta kurdele olmadığı için böyle bitirdim . Aldığımda onu da eklicem ki daha düzgün olsun..


İşte bu şimdilik bitmiş hali :) 



♥ ♥ ♥








4 yorum: