23 Temmuz 2013 Salı

Bugün Biz ...

  Bugün Kağan'la dükkan dükkan dolaştık, azıcık alışveriş yaptık, gezdik tozduk eğlendik :) Hava o kadar sıcaktı ki.. ama bize yine de iyi geldi.




Bu rengarek ipleri aldık önce. Bebeğim için bir battaniye düşünüyorum. Ne de olsa Mart ayında doğacak kısmetse ve soğuklarda işimize yarar. Zaten şimdi başlasam anca biter :) Cinsiyet için daha zamanımız var ondan gökkuşağı renklerinde bir battaniye istiyorum. Kağan' nında en sevdiği renkler :) Kardeşi olacak diye o kadar heyecanlı ki.. ne görse kardeşini düşünüyor.. hayaller kuruyor ♥


Sonraa bu tatlı makası aldık..
 görür görmez o benim olsun dedim :)



Ve bu minik küpeleri aldım.. Çok sevdim kendilerini ♥



Aslında fotoğrafta iyi çıkmadılar ama altın rengi minik ayna gibiler :)



bir de tokacık aldım.. aldığım tokayı bile paylaşıyorum yaa :))) ama paylaşmak güzeldir :P 



Kağan paşa da bu tren setini almayı tercih etti :) Tabi içindeki trenler ve raylar çoktan kuruldu oyunda şuan :)


Bu çantayı daha önceden almıştım.. Bizim meşhur cumpadan :) sadece 5 tl ye üstelik.. çok da işime yarıyor. tak ve çık anlarında 1 numara ;)

bu kutuyu da takılarımı koymak için yapmıştım.. Kartonları kareler halinde kesip kumaşla kaplıyorum. ve birleştiriyorum.. üzerine gönlünce süsleme ekle :) çok kullanışlı bir kutu :)


Bugünlük de bu kadar :) 

♥♥♥





8 yorum:

  1. annelik heycani sarmis dort bir yanini aymem hersey cok guzel neseli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mavişim :) Sardı dört bir yanımı gerçekten :) ama çok güzel bir duyguuu :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gökkuşağı renklerinde almaya çalıştık :) Battaniye olacak onlardan bebeğe inş. :D

      Sil
  3. Hayırlısıyla örüp bitirmen bebişide sağlık sıhhat içinde kucağına almanı dilerim...
    Aldıkların çok güzel özellikle çanta çok hoş fiyatı çok uygun..
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim iyi dileklerin için :) Ben bloğuna ziyarete gelirim hemen :)

      Sil
  4. ama o makas çok güzeeeeeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    119. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil