9 Temmuz 2013 Salı

Hamileyim :)

Kağan' a kardeş geliyor :)
Aslında bir sürü karışık haller içinde öğrendik bu mutlu haberi ama sonunda gerçekten ikinciye anne olmanın heyecanı var :)
İnşaallah hayırlısıyla minik bebeğim de sağlıklı bir şekilde büyür, abisi gibi kocaman olur :)

Bu arada oğlumda 4 yaşına girdi ve doğum günümüz çok eğlenceli geçti . Kendi istediği gibi her şeyi şimşek mcquinli yapmak istedik ama pek de başarılı organizasyon olmadı. Her şeye rağmen oğlum çok eğlendi ,çok mutlu oldu :)









vee benim boncuk oğlum :)



4 yorum:

  1. Ayme adını görünce geldim.10Marifetten aymesin değil mi?
    Hayırlı olsun yeni bebeğin. Bu arada blogda da biraz dolaştım.İşe başladığını da okuyup senin adına sevindim.
    Sevhgiler
    10 marifetten nalana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nalan ablam evt 10 marifetten ayme ben:) teşekkür ederim :) bir iş tutturduk inş. devam edebilirim :)

      Sil
  2. Hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin. Oğluşun doğum gününü kutlarım.

    YanıtlaSil