18 Temmuz 2013 Perşembe

Kumaş parçası değerlendirme ;)

       





          
Elimde kalan küçük kumaşları değerlendirmek istedim. Aslında cüzdan , kalem kutusu ne diyeceğimi bilemedim ama içine ne konursa onun adını veririm ben buna :) Şimdilik bozuk paralarımı koyuyorum.




Makine dikişi yaptım, fermuarına süs için de süs top diktim :) Çok şeker oldu :D Yapımı çok basit, fermuar ve kumaş, sonra istediğin gibi süsle. Ya da hiç süsleme istediğin yerde kullan ;)

Arkası da böyle :)



                                                                              ♥♥♥

6 yorum:

  1. Merhaba, çok şeker olmuş ( : ellerinize sağlık. kalan kumaşınız da çok şekermiş rengi çok tatlı.

    YanıtlaSil
  2. ya bu yüzden hiç bir parçayı atmak istemiyorum ama evin rezervleri doluyor malesef belli boyutlardan vazgeçmek zorunda kalıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt ev doluyo biriktirmekten.. bundan küçük parçaları zaten evde tutmak mümkün değil :)

      Sil
  3. ama neden 10marifet'e gelmiyor bu işler peki? :) sevgiler size, bekliyoruz biliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10marifete de gecicem artık kısmetse, uzun zamandır pek iş çıkmıyordu elimden ama şimdi hamileliğimden dolayı evde geçiriyorum vaktimi :) shanem çok özledim 10marifetin renkli ortamını :)

      Sil