13 Temmuz 2013 Cumartesi

Şimdiki zamanlar...

Uzun zamandır elime kağıt kalem almadım. Yani uzun bir yazı, hatıra veya bir şiir yazmadım. Ve ne zaman bu bloğun başına bir şeyler yazmak için otursam tıkanıyorum. Kendimi kasmadan yazı yazamıyorum.Bu hal nedir bilemesem de bugün yapılanları oradan buradan anlatmak istedim.

Kağan 4 yaşına girdiğinde çok istediği bisikletine de kavuşmuş oldu. Bugünlerde  favorisi bu...



Henüz dışarıda kullanmaya fırsatı olmasa da en yakın zamanda yolların tozunu attıracak benim oğlum :) Ev içinde de bir tek koridorda bir ileri bir geri gidiyor şimdilik. öndeki sepetini, tekerleklerindeki süsleri ve yeşil zili kendisi seçip aldı :) Bir çocuk için bisiklet çok büyük bir mutlulukmuş bunu daha iyi anladık.

Ve bugün ben üzerime bol gelen bir bluzumu biraz daralttım. Aslında yarasa kol tarzında bir şeydi. Ama yarasa koldan çok sıkıldım ve kocaman oluşunu da sevmiyordum. işte son hali de burada...


Omuz kısımlarına da kestiğim kollardan fiyonklar yaparak eski tarzından birazcık değiştirmiş oldum.


Kollarındaki lastik kısımları ortasından bağlayarak çok kolay bir fiyonk elde etmiş oldum. Bu da başka hazırlanabilecek fiyonklar için bir fikir oldu :)
Daha sonra uzun zamandır paylaşmak istediğim kutularımı yerleştirdim. İçine daha çok çamaşırlarımı koyuyorum.



 En alttaki kutuyu ince bir kumaşla kapladım. ortadaki kutu ise yapışkanlı kağıtlarla kaplandı. Üstteki kutu annemin gençliğinden kalma plak kutusu. Annemden zor almıştım onu :) Ama benim için çok çok değerli :) takılarım da onun içinde duruyor.


♥♥♥




Bu da bugünkü kağanın odasının dağınıklığı :) arkası minik mıknatıslı harfler ve sayılar tüm odasına saçılmış haldeydi.. daha yatağının altına gidenler de olmuştur bakalım oyunu bitsin toparlayacağız :)

Dün çarşı gezmesinden aldığım tepsimi çok sevdim. Bu sıralarda hemen hemen her yerde görüyorum . Moda olmuş herhalde :)


Bu tepsiyi sadece 3,5 tl ye aldım :)  Daha önce aldığım Paris temalı tepsim daha büyük , onu da 15 tl ye almıştım. işte o da burada ... 


♥♥♥


Bu fotoğrafta sevgili eşimin bin bir ısrarla açıkçası beni kandırarak yaptırdığı akvaryumumuzdan  (yumumumuumuzu ne garip oldun kelimeee)  bir görüntü. 300 litre su var içinde ve bir sürü çeşitten balıklar. Eşim deliler gibi yorgunluğuna rağmen her gün bunun başında.. sadece yem vericez o kadar diyerek kandırdı beni ama nedense hiç işi bitmiyor bu akvaryumun. Kocadaki balık sevdasına da ses çıkaramıyorm napim :)

  Bu oğlumun yeni piyanosu, eskisi küçüktü ve bu daha çeşitli sesler çıkardığı için almak istedik. Kağan gürültü yapmak yerine gerçekten müzik çıkarabiliyor. Müzik kulağının iyi olduğunu düşünüyorum. İnş. daha da geliştirebiliriz bu yeteneğini :)

Ne kadar uzattım ama tamam bitiriyorum artık :)
Oğlumun kreşte yaptığı ebru çalışması, daha ilk denemesi olduğu için becerememiş ama bizim için çok değerli. Bu arada ebru yapmak o kadar çok istiyordum ki oğlum benden önce denedi o sanatı :) Kıskandımmm  ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder