26 Ekim 2013 Cumartesi

Bebek şekeri yapıyorum :)

 Oğlumun doğumuna kadar bütün eksikleri tamamlamak istiyorum. İnş. başarabilirim. Bu bebek magnetlerini de emin ellere teslim edecektim, ama sonradan vazgeçtim dedim kendim yapayım, hem oyalanmış oluyorum. Malum işten ayrıldım bu süre içerisinde. çünkü evde işim çok fazla :) bir sürü projem var yapılacak. badanalar, bir kaç oda değişecek, mutfakta baya değişiklik yapmak lazım.. yani aklımızda dolu şey var.. akşamları daha boş olduğum için tv karşısında bu bebek magnetlerini kendi ellerimle hazırlamaya karar verdim böylelikle..



Modele Kağan'la karar verdik. kardeşi için uğurböceğini seçti. erkek olacağı için illa mavi renk kullanmak istemedim. Malum Kağan 'ın tüm malzemelerini mavi almıştım. daha farklı modeller de yaptım ama Kağan bunda ısrar edince malzemelerini alıp başladım hemen :) Bu arada bir sipariş de aldım :) hem annemlerin tarafı hem de eşimin ailesi biraz kalabalık olduğu ve çevrelerinin çok geniş olduğu için kendimize hediyelik olarak 100 adet yapmaya karar verdim. bunlar yetişirse __ ki dün başladım bugün 50 adet bitti___ büyük ihtimalle yetişir. kısacası siparişi de değerlendirmek istiyorum. yapımı çok ama çok zevkli.. aslında ilk bu resimde yaptığımdan biraz daha farklı yaptım diğerlerini. bittiğinde onların da fotoğraflarını çekip paylaşmayı istiyorum :)


...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder