23 Ekim 2013 Çarşamba

Hamileliğin 6. ayı :)

Selamlar herkese :) Uzun zamandır yine boşladım bloğumu. Ama ben boş durmadım... Bebeğim 6. ayında içimde büyürken, iş hayatına şimdiden sonra bir ara vermem gerekir diye düşündüm. ve artık kısmetse her yaptığım işi buradan paylaşıcam. Açıkçası bebek için anca bir kaç projeye başlayabildim. Aklımda çok şey var yapmak istediğim. hepsini planladım, malzemelerini gün gün toparladım, zamanlarına göre de yapımına başlarım artık :) 


 Bu arada Kağan'ıma kendisi gibi paşa bir erkek kardeş geliyor :) Kız olur belki diye beklerken erkek olduğunu öğrendik 3 ay önce :) Sağlıkla dünyaya gelir inş. ama ben kız bebek eşyalarına baya bir dalmışım ki tuhaf bir boşluk bile hissettim erkek olacağını öğrendiğimde . kısa süreli oldu tabiki.. bebeğim erkek de kız da olsa benim bebeğim.. ve o da abisi gibi hayatımızın en önemlisi olacak :) 


Bebeğim için şimdilik sadece emzirme önlüğü dikebildim. yapım aşamalarını da fotoğraflamıştım fakat silinmiş fark etmedim. Yapılacakların en başında geliyordu emzirme önlüğü. Nette dolaşan bir çok model vardı, aslında hepsi aynı gibi görünse de bazılarının ayrıntılarına dikkat ettim. ben de ona göre diktim. 



    Benim tercihim, siyah benekli şifon bir kumaş ve krem renkte astar olabilecek türde kumaştan yana oldu. ikisini beraber ölçülerine göre biçtim. krem rengi biraz büyük kesip şifon kumaşın kenarına kıvırdım... bebek için çok karanlık olmadı krem renk, siyah şifon kumaşın arkasının da görünmesini engelledi aynı zamanda. anlatabildim mi ki :) Neyse benim diktiğim emzirme önlüğünün minik ayrıntısı,alt kısmında bir kaç tane pili ile emzirirken önlüğün açılmasını engellemek. yaka kısmına da ben film koydum boynuma astığımda bebeği rahatça görebilmek için. 


sonra ütülüyoruz ve ortasına da bir fiyonk :) tamamdır önlüğümüz hazır :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder