1 Kasım 2013 Cuma

Basit pano yapımı !



          Dün akşam bir anda arşivlerimden bulduğum bu resmi beyaz ince keçenin üzerine çizdim ve saçıydı, boyamasıydı derken bir pano oluşuverdi. daha saçına bir toka eklemeyi düşünüyorum, belki biraz renklenir.. Duvarları boş seven biri olsam da böyle panolar yapmaktan da vazgeçemiyorum. Oturma odası için ya da mutfağımın arka plandaki duvarı için bu gibi kızlı panolar çalışıcam.  Zaten şuan mutfağımda iki yuvarlak pano var, onları da değiştirip böyle yapabilirim.. hep keyifli hem de çok ama çok çok çok basit bir çalışma . 1 saatte hazır ;)

                         


Çok basit ama sanırım içine desen seçmek işin en zor tarafı.. bazen sinir oluyorum.. yapılışı kolay olan fakat desenine, rengine karar verememek deli ediyor beni.. en uzun süren kısmı bu olsa gerek ... şimdi bunun saçına ne renkleri kullansam ki ? odaya uygun mu olmalı ? yoksa zıt renkler mi ? ya da tek renk mi... bir sürü soru.. neyse altı üstü minik bir pano :)





4 yorum: