22 Mart 2014 Cumartesi

Evli-Mutlu-2 Çocuklu :)




   24 Şubatta bebeğimize kavuştuk çok şükür. Bir oğlumuz daha oldu. İsmi de Rüzgar. Abisi Kağan istedi en çok bu ismi. Zorlu bir ay geçse de artık her şey düzene girmeye başladı yavaş yavaş. İnsanı en çok yoran şeyin düzensizlik olduğunu da daha iyi anladım bu son günlerde.
     Neyse ki artık ikinciye anne olmanın  zevkini çıkarıyorum. Uykusuzluğa alışkanlığım Kağan'dan dolayı var zaten, ki hala gece uyanıp süt ister . Rüzgar o sebepten çok yormuyor beni, alışkınım yani. Onun dışında biraz beslenme sorunu yaşıyoruz, onu da inş. atlatıcaz. Hiçbir duruma psikolojimi ve mutluluğumu bozmayacağıma söz vermiştim. O sebepten bir sürü problem de çıksa panik yapmadan, sakince kabullenmeye çalışıyorum. Kağan doğduğunda cahilliğimden her şeye üzülmüştüm. Çok saçma durumlara bile kendimi yıpratıp, lohusa depresyonuna kadar gitmişti halim. Ama artık tecrübeliyim üzülmek yok :) Her şeyin çaresi var çok şükür, yeter ki sağlık olsun...

   Uzun zamandır yazmıyorum ya çenem açıldı. Hep diyorum artık her gün post yazarım diye ama bi türlü olmuyor. Bazı insanlar hani günlük tutmaya başlar 1 hafta sonra sıkılır yazmaz ya onun gibi görünse de karşıdan, asla sıkılma durumum yok. sadece oturupta bi şeyler yazmaya vaktim olmuyor. Başaranları çoook tebrik ediyorum.Ben de bir kez daha söylüyorum başaracağım inş.
 
           Evimle,bloğumla, el işlerimle,hobilerimle ilgili bir sürü planlarım var hepsini burada paylaşıcam .Vakit buldukça post yazmaya çalışcm . şimdilik bu kadar olsun yarın görüşmek üzere :)



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder