26 Mart 2014 Çarşamba

Yerleştirme, düzenleme






 Merhabalar...



Ailemize bir melek daha katıldığı için evimizde biraz değişiklik yapalım dedik geçen hafta. Ve Kağan 'ın küçük olan odasını bizim yatak odası olarak kullandığımız odaya taşıdık, yatak odamızı oturma odasına , onu da salona  :) baya iş çıkardık başımıza ama eşimle üstesinden geldik. Daha geçmemiş olan ameliyat yerim baya bi acısa da odaları taşıdık :) Böylelikle Kağan ve Rüzgar aynı odayı paylaşacaklar. Küçük oda da benim oldu. Kendime göre düzenleyip hobi odası yapmayı planlıyorum. Aslında büyük eşyalar odamda yerini buldu. Sadece dolaplarımın içi yerleştirilecek ve ince ayrıntılar yapılacak. Ama o kadar yorucu geçti ki bu koca hafta kıpırdayacak halim yok açıkçası. Zaten hamileliğin ve doğum sonrası lohusalığın verdiği yorgunluğu da atamadım üzerimden daha. Dinlenemedim hiç. Şöyle yatıp saatlerce uyuyasım var en başta. Tabii güzel bir hayal .. uyumak ! Neyse ben bugün sadece benim  ısırmalık ,tontişimin, minnakımın yaani Rüzgar'ın çekmecesini yerleştirdim.

 Çekmecelerimin içine çok uygun fiyata satılan dolap örtülerini kullanmaya çalışıyorum. Hem daha temiz oluyor, daha güzel görünüyor.

 



Bu bu çekmece aslında yatak odası takımının şifonyeri, ama bir çekmecesini Rüzgar'ın cicilerine ayırdım. 1 yaşına kadar bizim yanımızda yatağında uyuyacak inş. :)


Bu dolabın iç çekmecesi de olduğundan çok kullanışlı oluyor benim için. Üst kısmına pantolonlarını , tulumlarını ve üstlerini yerleştirdim. 


Alt kısmına da çıtçıtlı badilerimizi , süveter, yeleklerimizi bi küçük kutunun içine de örme patiklerimizi yerleştirdim. Daha bu yeni yerlerine elim alıştıkça daha güzel katlayıp düzenlerim.

Şifonyerimin yanında beyaz bir dolap var, onun küçük çekmecesini de her zaman elimin altında bulunması gereken eşyaları koydum. Bezleri, pamuk, krem, mendil , günlük vitamin damlaları vs.






Süslü kutunun içine mini mini çoraplarını koydum. Sevmemek mümkün mü bu minicik şeyleri :)


Dolabın alt kısmında, battaniyeleri, önlük ve şapkaları, biraz büyüdüğünde giyebileceği kıyafetleri yerleştirdim. 

Şimdilik bu görüntüleri bile içime sindi. Tabi daha daha yerleştirme , düzenleme işlerim olacak .. Hatta bitecek gibi değil ! :)









3 yorum:

  1. İ nşallah sağ salim büyüdürsünüz. Hayırlı evlat olsun. Kizim dohmamıştan odasını hazırlamıştık. Şimdilik bizimle aynı odada uyu yor. Bende onun odasıyla kendi odamız arasında git gelden bezdim. Kiyafetlerinden dolayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eevt öyle zor oluyor ama birazcık büyüyünce kendi odasına geçer :) Allah uzun sağlıklı ömürler versin güzel kızınıza :) öpüyorum :*

      Sil
  2. Çok teşekkürler. Sizi de beklerim bloguma

    YanıtlaSil