25 Nisan 2014 Cuma

Son uğraşlar

Uzun zamandır yazamadım yine anladım ki bu sadece üşengeçlik.  Neyse hemen konuya yani son zamanlarda yaptıklarıma geliyorum. Öncelikle daha yeni tazecik elimden çıkan gül kırlentimi paylaşıcam sizlerle.




Bu yastığı çok ama çok severek diktim. Dikmesi de ayrıca bir keyifliydi. Artık her renginden ya da farklı desenlerden dikerim ben bundan. Pazartesi günü kesinlikle başlıyorum bu işe :)

 Ve aklımda yepyeni bir fikir daha var ; onun için de ayırca bir bekleme süresi gerekiyor. Neyse sabretmeyi öğrenicez.

     

Arada yukarıda resimde gördüğünüz gibi bir şeyler örüyorum.


Bebeğimin badisini de süsledim.


Pembe bir irmik tatlısı yaptım. Daha çok şey yaptım ama şimdilik bu kadar görüşmek üzere. sevgiyle kalın ...


8 yorum:

  1. yastikkkkkk...... yastik diil gercek gul gibi olmus:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavimm teşekkür ettim ,öptüm :*

      Sil
  2. Gül yastıklara kimse dayanamıyor, sizinkiler de çok güzel olmuş. Ben de yapmaya niyetliyim ama bakalım ne ara :))
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence vakit ayırın ve yapın, çok kolay ve eğlenceli :) teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  3. Süper. çok güzel olmuş. İçi sindifonmu? Blogunu şimdi gördüm. Çok gezel şeyler yapıyorsun. Seni de beklerim. Blogum henuz çok yeni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içine silikon elyaf doldurdum, teşekkür ederim ben de seni ziyaret geliyorum hemen :)

      Sil