28 Haziran 2014 Cumartesi

Son Zamanlarda Ayme :)

Uzun zaman oldu yine arayı açtım. Ama bu sürede bir sürü güzellikler yaşadım. Hepsini burada bir anda paylaşmam lazım sanırım :)

 ee bu kadar biriktirirsem olacağı bu, böyle uzuuun bir post yazmaya uğraşırım işte. Öncelikle minik Rüzgar!ım büyüyor, Kağan'ım ise bu sene anaokuluna başlayacak. Evin düzenini tertibini aksatmadan çalışıyorum ben de . Kendime ait bir odam olduğunu  söylemiştim sanırm, işte tüm dağınıklığımı toplayan bir atölye orası. Artık daha çok sipariş alınca evdeki işlerimi daha bir planlı yapmaya çalışıyorum. Bir tek atölyemi toparlayamıyorum.

 Bunca zamandır ben Sebile hanımın oğlu için bir kapı süsü yaptım.




Aynı kapı süsünden Sebile Hanımın komşusu Selma Hanım için de çalıştım .





aynı günde teslim ettim. Onları iyi ki tanımışım , bu tatlı aslancıklar sayesinde hala daha görüştüğüm 2 arkadaşım olmuş oldu.

Sonrasında bir anneanne doğacak olan ikiz torunları için bir kapı süsü istedi. Onlar için de deniz temasını çalıştım. Ufuk ve Işık bebeklerin kapı süsünü de onlar doğmadan teslim ettim.







Ve Merve bebek için de melekli bir kapı süsü yaptım...









veeee Beyza'mın oğlu için de trenli bir kapı süsü yaptım...







çoook çalıştım geçen ay ... hala daha da çalışmaya devam ediyorum.... bu postu kapı süslerine ayırayım bari.  şimdilik bu kadar yeni bir post yazma zamanı ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder